Ik ben het spuug, spuugzat

Discussie in 'De lounge' gestart door Emma73, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Heb je haar ooit aangesproken op haar gedrag? Ik zou toch echt wel een gesprek aan gaan. wat een loeder zeg

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Nou, idd. "Wij lezen elkaars mail, schoonloeder. Dat je het even weet."

3. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Ik zou niet willen dat mijn kind beinvloed zou kunnen worden door iemand die actief zijn vader aan probeert te zetten tot uit elkaar gaan. Schoonloeder zou dus niet alleen niet op mogen passen, maar de kleinkinderen uberhaupt niet mogen zien. Dat ze maar even zou leren dat ze normaal zou mogen doen.
    Mijn man zegt: Ik zou m'n moeder ook niet meer willen zien dan. Ze zou het lekker mogen bekijken dan.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat een naar mens. Ik zou direct breken met haar en aan mijn man uiteraard de keus laten wat hij er verder mee wil.

5. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

hahhaha ja idd:D

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Kort maar krachtig toch:D

7. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hoe herkenbaar jou verhaal zeg. Alleen was het bij mij mijn schoonvader.
    Idd ook zeggen dat ik niks waard ben. Zijn ex was beter enz enz.
    Na dit 6 jaar aangehoord te hebben heb ik alles er eens uit geschreeuwd. Ik was woest. Heb hem uitgescholden voor van alles en nog wa tegen zijn moeder gezegd dat ze gek is dat ze nog bij hem blijf enz. We hebben elkaar 3 jaar niet gesproken. Ik kwam wel daar voor mijn schoonmoeder en schoonbroertje maar zijn vader en ik negeerde elkaar volkomen.
    Sinds we een kleine hebben is hij poeslief. Maar het verleden vergeet ik absoluut niet.

Erg lastig zon situatie. Hopelijk kun je je ei kwijt. Misschien niet op zon associale manier als ik maar uiteindelijk lucht dat wel op.
    Succes.

8. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Sorry maar ik vind dat je man echt veeeel harder voor jou op moet komen. Niet de mail negeren maar aanpakken en op zijn strepen staan. Dit verdien je toch niet???

Hij moet hierin actie ondernemen en juist niet negeren, dan gaat ze de komende jaren zo door. Hij moet zijn grenzen aangeven en eisen dat ze hiermee ophoudt.

9. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    #29 Emma73, 12 okt 2015
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
    Vreselijke vind ik ook hoe het mijn man raakt. Ze probeert hem schuldig te laten voelen. Als hij geen zin heeft om op bezoek te komen dan is ze ineens ziek of zijn vader heeft weer wat. Of er word gezegd, maar je broer komt wel op bezoek.
    Maar je oude oma kan volgende week wel dood zijn. Ze probeert die navelstreng weer vast te maken.
    Hij kan er soms ook niet tegen zo dominant is ze.

Ik heb ooit geprobeerd een volwassen gesprek me haar aan te gaan. Dit is helaas niet goed afgelopen. Haar man was er bij, en door hen samen werd ik redelijk aangevallen. Hierna was het contact minimaal. Sinds onze zoon is geboren willen ze elke dag hier zijn. Mijn man komt voor mij op maar wil hen nog wel zien.

Iemand nog een lieve schoonmoeder in de aanbieding? Pfff, deze mogen jullie gratis hebben

10. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Pfff daar ben je mooi klaar mee.

Die van mij veranderde ook niet, ook niet na gesepekken en ruzies.
    We zijn mu uit elkaar, en nu is ze opeens poeslief en aardig.

Brrrrr ze zijn gewoon jaloers op je. Triest.

11. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een bizarre vrouw!!

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    In ieder geval haar mailadres blokkeren, daar zit je toch niet op te wachten.

13. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wat een heks,
    Ik zou mijn kind er nooit maar dan ook nooit meer heen brengen of wat!!
    Ook zou ik ze nooit meer binnen laten!
    Dit is toch niet normaal:(:(:$

Zo iemand zou ik dus uit mijn leven bannen,
    En je man moet voor jou kiezen, wie wil nou z'n moeder bahbah:x

14. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Joh, het lijkt wel of je het over mijn schoonmoeder hebt.
    De mijne heeft zelfs eens een artikel in de Margriet laten zetten
    over dat ze vond dat ik niet goed genoeg was voor haar zoon...
    Inmiddels zijn we al 20 jaar bij elkaar :)

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Joh... En dan is ze ook nog eens elke dag bij jullie? Ik zou de deur niet meer open doen ;)

16. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze probeert zoveel mogelijk bij ons te zijn. Ik ben soms (vaak) zogenaamd niet thuis :) Ik doe niet altijd open. Ben ik aan het werk dan is mijn zoon bij mijn zus of mijn moeder. Zo wil mijn man het ook.
    Zodra ik haar stem hoor of de auto krijg ik al een rot gevoel.

Dat 1 iemand je zo'n rot gevoel kan geven. Ik heb tijdens een gesprek aangegeven dat we niet elkaars beste vrienden hoeven te zijn. Maar wel normaal in de omgang kunnen zijn. Heeft helaas niet gewerkt.

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Spuug zat? Ik zou bloed heet zijn:x
    Ze had van mij een koekje van eigen deeg kunnen krijgen!

Jullie moeten beiden leren van je af te bijten! Zowel je man als jij.
    Kom op! Laat niet zo over je heen lopen! Bijt van ja af! En goed ook!!!
    Je sm zal dit gedrag altijd blijven vertonen als je niet van je af gaat bijten!
    Sorry maar ik snap echt niet dat je je zo laat behandelen!
    Bedenk je wel goed dat je dit zelf laat gebeuren! Je sm doet het wel maar jij laat het gebeuren!

18. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Je man mag haar wel even goed vertellen hoe het in elkaar steekt.
    Bah, wat een misselijke vrouw. Ze zou er bij mij niet meer in komen, en daar is mijn partner het volledig mee eens!

Maar ik geloof dat iedereen dit wel vind.

Misschien je man maar eens laten lezen wat er hier gezegd word? Misschien kan ie dan eens van zich af gaan bijten.

19. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wat zijn jullie aardig!
    Ik had daar allang op de stoep gestaan. Mijn man idem denk ik.

20. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Hoe graag ik ook zou willen dat dat mens nooit meer in mijn leven zou zijn, ik vind niet (net als bij een vechtscheiding) dat je de (klein)kinderen kunt inzetten als machtsmiddel.
    De kleinkinderen hun oma ontzeggen omdat jij haar niet mag: zou ik niet doen. Maar, en dit is een grote MAAR: de eerste keer dat ik mijn kind ook maar iets hoor zeggen wat duidt op brainwashing vanaf oma is het klaar!

Flink tijd dat jullie je ballen laten zien.
    Is ze helemaal.....

Alsof je zoiets kunt flikken alleen maar omdat je 'de moeder van..' bent. No way. Als je het van een vreemde niet zou pikken dat ze zo tegen/over je vrouw praten, waarom dan wel van je bloed eigen moeder?

Deel Deze Pagina