zou het veel uitmaken? ik wil een iphone (zie eerdere topics ) maar een 4s is over het algemeen toch echt veel duurder dan een 4 (ouder model). De een heeft meer pixels... ik wil er wel foto's mee maken denk ik naast onze gewone camera en deze ook laten afdrukken voor de fotoalbums van de kindjes. dus wil er best iets mee voor betalen.. wie heeft er ervaring mee? zou het veel uitmaken?
Mijn man heeft een 4 en ik een 4S. Hij zegt dat die van mij veel scherper zijn en helderder. Als ik het zelf zie vind ik het niet persee de moeite waard. Het blijft geen super camera vind ik zelf. Mijn fotos zijn meestal vrij gespikkelt en ik heb de 4S.
Nee scheelt niet veel vind ik Ik zou sowieso nooit foto's af laten drukken die met welke iPhone dan ook gemaakt zijn, kwaliteit is gewoon niet te vergelijken met een gewone fotocamera en meer "voor de fun"
Ik heb een 4s en vind de foto's toch echt wel heel erg scherp. Maar kan niet vergelijken want weet niet hoe het er bij de 4 uit ziet.
Snelheid vooral... en foto's Ik heb 2 jaar de 4 gehad en heb nu een 4S... Mijn man heeft mijn oude 4 .... en jeetje ook beeld resolutie is veel beter bij de 4S
Ik heb trouwens wel wat fotos met me 4S die beeldschoon zijn, van mijn dochter. Maar die zijn buiten gemaakt dan doetie het beter. Heb ze ook af laten drukken.
Ik heb een 4, man een 4s, maar de foto's van de 4 vind ik echt een stuk mooier dus dan zou ik echt voor de 4 gaan! Kleuren zijn zijn veel 'echter'
Ik heb nu de 4s, daarvoor de 4, en ik vind mijn foto's nu zeker niet beter. Buiten maken ze allebei prima foto's, maar binnen, en zeker bij minder licht, zijn ze eigenlijk allebei behoorlijk waardeloos. Ik denk dat ik de 4 idd ook iets beter vond. De 5 schijnt wel echt beter te zijn qua foto's.