Ik ben het zat!! ( babykleertjes voor peuter)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door edelweiss, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hema etc valt allemaal zo breed dat is ook niet mooi ze is bijna 10 kilo en 84 cm

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lief! ?

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
  4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja de Zara!
    Mijn meisje is ook klein en smal.. 86/92 en maat 22 schoenen..
    Slaag hier altijd goed, bestel online.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier een dame van ruim 2 en ook maat 86. (10,5 kilo en 81 cm :) )
    Hier komen veel van haar kleertjes van de Hema, C&A en hema

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zara nog een idee?

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn zoon is 88cm en draagt Hema broeken en truitjes h&m c&a en Hema.

8. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.199
    179
    63
    NULL
    NULL
    Is het een optie om kleding vanuit bijvoorbeeld Frankrijk te bestellen? (Of wie weet ga je er toevallig op vakantie?) Fransen zijn vaak wat kleiner en smaller en daar is de kleding dus ook naar. Volgens mij valt Prémaman ook wel kleiner, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik vind bakkaboe wel leuke kleren hebben voor meisjes. Die hebben niet een echte babyachtige collectie. Ook leuke leggings.

verder zoals gezegd de zara en next.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zara en pomp deluxe vind ik oa wat minder baby-achtig (om het zo even te zeggen).

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n meisje is ook niet erg groot. 84 cm en en is nu 24 maanden. Ik moet zeggen dat ik die knoopjes in de nek juist veel fijner vind! Zit netter.... Bij sommige winkels vind ik vanaf 92 echt veel leukere kleding hebben zoals h&m maar verder heb je nog erg leuk spul in 86! Ik was in een winkel die had een merk, wel duurder, waarvan de collectie baby zelfde was als peuter/kleuter! Dat was zoooo gaaf spul. Uiteindelijk rokje en legging van meegenomen. Ik zal het merk even opzoeken als je dat wil.

12. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb het hier juist altijd anders gehad.
    dreumesdochter van 1 die al in 98/104 zat.
    juist dat schattige dreumeskleding tot maat 92 kon ze niet aan :(
    Was veel te klein.

nu is ze 27 mnd oud en gaat richting de 110.
    Is veel grote meiden kleding.
    maar bij sommige winkels heb je vanaf maat 92 tot 128 wel leuke dingen :)

13. p1982

p1982 Niet meer actief

Bakkaboe

14. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoon is ook een krielkipje. Maatje 80 zakt letterlijk van zijn kont af qua breedte, maar hij is al wel 88 cm lang (10,6 kg). Qua broeken zit hij nu in 86 van de Name-it. Deze kun je erg ver aantrekken en zij hebben broeken die lekker smal vallen.

De shirts van de We vallen lekker smal. Die beginnen pas bij maat 92, maar zitten hem goed. De broeken van de We zijn echter véél te groot.

Succes met shoppen, het kan zo lastig zijn. (en ook verdrietig)

15. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Beebielove heeft ook erg leuke kleding in tot maat 104.
    Baal dat mijn dochter dit eigenlijk nét niet meer goed aan kan...
    Bakkaboe heeft ook leuke dingen, ook veel van gehad toen ze nog die maat had!

Verder misschien Z8?
    Maar goed, Beebielove en Z8 zijn natuurlijk wel de iets duurdere merken. Weet overigens niet of daar nog knoopjes in zitten??

En vond dat shoesme erg leuke schoentjes heeft in de kleine maatjes. Baal ook dat mijn dochter met haar maat 28-29 veel van die schoentjes niet meer aan kan en al echt in de 'meidenschoenen' moet kijken!

16. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier ook een klein en fijn meisje, met bijna 2 jaar zit ze in 80/86, van broeken zelfs nog 74. Irritant is dat de pijpen dan wel te kort zijn,nu met de zomer is dat niet zo erg, worden het een soort 7/8 broeken met sandalen eronder.

H&M valt toch vaak wel klein, ZARA ook. Ook de wat duurdere merken zoals Benghi di principessa valt klein, ze heeft daar een blousje van. Als ze dat aanheeft, ziet ze er echt uit als en 2-jarige.

Hier helpt het al heel erg om haar een broek met een t-shirt of blouse aan te doen.

17. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    H & M valt juist heel erg groot en breed, maat 80 is hier nog steeds veel te breed ziet er echt niet uit. C&A, zeeman, wibra etc. allemaal hetzelfde probleem. Wat ik al eerder zei beebielove of feetje meestal

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

O ze heeft hier jurkjes van de H&m en blouses en die vallen toch vrij klein. Broeken ed heb ik er niet van. Ze hebben ook een LOGG lijn, misschien valt die wel zo groot?

Feetje is idd ook een leuk merk.

19. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Kijk voor schoentjes eens bij het merk Clic! Hele leuke ballerina's, laarsjes e.d. vanaf maat 20.

20. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Hier ook een klein meisje. 2 jr 5 mnd, 85 cm en 10,4 kg (lengte maat 86, breedte 74). Ik doe haar veel jurkjes aan of spijkerrokjes met een leuk shirtje. Leggings mt 74 vallen als capri leggings. Ik vind dat ze bij de Hema vaak wel leuke jurkjes hebben en ook bij jola (bakkaboe). Met zara heb ik geen ervaring, maar daar ga ik ook eens naar kijken.

Deel Deze Pagina