Mijn dochtertje is 4 maanden jong, en we hebben besloten vanaf maart volgend jaar voor nummer 2 te gaan! Nu houd ik alvast mijn cyclus bij, want ben na 1,5 pilstrip gestopt door bijwerkingen, gewichtstoename etc, en door de wetenschap dat ik 'vruchtbaar' ben kriebelt het steeds meer! Ging de tijd maar langzamer, dan groeide m'n meisje niet zo hard! Ging de tijd maar sneller, dan kon ik sneller dat mooie wonder nog een keer meemaken!
hahahaha ik snap je helemaal! ik zou ook wel weer willen.. en toch ook weer niet.. bij ons ligt de situatie dan wel heel anders, maar snap je kwa gevoel echt helemaal! hier trouwens geen anticonceptie... de kans is zo klein dat het spontaan lukt.
Stom is dat hè?? Dat gevoel wat je vrijwel direct bekruipt (besluipt!) na het stoppen met de pil.... Wij zouden ook 'voorlopig gewoon wel zien', maar binnen 2 maanden hing ik aan de lijn met het ZH voor een nieuwe start in de MMM
Ach het is nou eenmaal zo dat bij de dames de eierstokken eerder beginnen te rammelen dan ins verstand soms zegt haha Wij waren 7 maanden na de geboorte van onze dochter weer in verwachting. Maar bij mij begon het gevoel van goh ik zou wel weer willen dus ook eerder. Gelukkig wilde mijn partner ook niet zo heel lang wachten haha moeilijk hè om dat uit te schakelen?
Oooh hier rammellen de eierstokjes ook alweer! Verschrikkelijk! Maar we wachten nog even, hier net alles rustig door dochtertje met KMA, eerst daar maar even van bijkomen!
Ja kijken of het nog steeds lukt om me met beide benen op de grond te zetten.. Realitycheck...dubbele kinderwagen.. Luiers phoeeee.. Maar zou het er zo voor over hebben
Ik heb al bedacht dat ik geen dubbele kinderwagen wil. Nr 1 in de wagen en nr 2 in de draagdoek Heb overal al over na gedacht, manlief wordt soms gek van me haha
Ooh hier nog zon rinkelende eierstokken!! Pff maar moet nog even geduld hebben manlief wil. Of even wachten...
Scheelt een hoop gedoe denk ik zo, een enkele kinderwagen is soms al een hele last.. Veel winkels maken er een sport van om de winkel zo kinderwagen-onvriendelijk mogelijk te maken @ mammz ; hier is manlief er ook nog niet klaarvoor.. Die missen de hormoontjes.. Heeft je man al wel een idee wanneer ie er wel voor wilt gaan of kan ie daar nog niet eens aan denken?
Ook dat! Heb dan geen klein toyota'tje maar in cie van mij wordt het toch ook lastig met een duo wagen en 2 maxicosi/kinderstoeltjes.. Maar een nieuwe ruimere auto staat wel ergens op de planning..
Hier net zo! Toen mijn zoontje 11 weken was ben ik weer naar de huisarts gestapt (ivm ICSI) Inmiddels dus weer zwanger en een heel eindje op weg. Vind het SUPER leuk maar ook wel eng want zoontje loopt nog niet en heeft 3 poepluiers op een dag Het wordt dus een pittige periode denk ik! Wij schaffen wel een duowagen aan. De ABC Zoom. Kleiner op te vouwen als de enkele wagen die ik nu heb Daarnaast heb ik een buggy en een draagzak dus ik kan kiezen wat ik doe. Wie weet komt er redelijk vlot weer een derde dus dan heb ik die duowagen weer nodig
Tja... Wij hebben echt een slechte slaper en hij zegt zolang die kleine nog niet goed slaapt wachte we nog ff... Maar!! Hij slaapt nu ineens 5 dagen achterelkaar door hopelijk niet tijdelijk en begint het bij mijn man ook te kriebelen! En bij jullie? Heeft jou man een idee erover?