Jeetje meid, ik dacht dat jouw baas zo meelevend was...als puntje bij paaltje komt..grrrr Balen van dat bloedbuisje en die injecties! Enne...ook jij mag huilen hoor! Echt wel! Hier nog even een lekker dikke knuffel van mij: KNUFFFFFF ELmo
Hoi Elvira ik ben blij dat je arts wel met je mee leeft, en ik vind het heel erg dat je op je werk zo word behandeld terwijl je zoveel al heb moeten doorstaan. Gelukkig zag de echo er ook goed uit, en ik hoop dat de bloedtest goed is. Succes.
Nou nou nou, het zit je maar niet mee allemaal... Wordt tijd dat er een nieuw jaar, vol met geluk aanbreekt. Zoals al vaker aangegeven; 2007 wordt ONS jaar. Dat die pech dan maar allemaal snel achter je mag blijven! En wat een sukkel van een werkgever zeg :x Dat ie blij is dat je het zo lang hebt volgehouden!. Dan smeer 'm die doktersverklaring maar onder z'n neus. Wordt ie misschien eens wakker! Je zei dat je verwacht in maart/april te beginnen. Zou leuk zijn als we dan samen mogen. Zou het gezellig vinden om naast mijn naamgenootje op de wachtbank te zitten Hele dikke knuffie meid. Hoop dat deze ellendige periode snel voorbij is! XXX
Elvira meid dat valt natuurlijk toch even tegen. Wel fijn dat je arts zo begripvol is...dat heb je echt nodig op dit soort momenten en niet van die mensen als je baas....bah zeg! Hele dikke knuffel!!