Hier ook niet geholpen! Zoals ik al eerder las zijn ook mijn geboorte kaartjes niet allemaal aangekomen! Lege enveloppe of sommige gewoon niet! en ga van de 125 kaartjes maar eens na wie niet! als reactie kreeg ik; we zullen het overleggen en doorgeven. sorry echt verschrikkelijk! heb op dat moment echt tranen gelaten (hormonen?)en nu nog boos! X
Ik heb een poos terug ook gebeld. Onze postbezorgster (woont schuin tegenover mij) liep elke keer bij ons voor het raam langs van de buren naar ons en dat kan alleen als ze een stukje door de tuin gaat. Terwijl het maar een klein stukje omlopen is, want ik woon gewoon in een rijtjeshuis. Ik heb haar er een keer op aangesproken, toen reageerde ze heel kinderachtig met: ach, heb je daar last van?! Dus ik zei, ja daar heb ik last van, zou het fijn vinden als u dat niet meer zou doen... 2 dagen ging het goed en daarna liep ze er weer voorlangs... Weer naar buiten gegaan en haar aangesproken...en ze negeerde me gewoon STRAAL!!!! Zo asosociaal!!! Heb toen tnt gebeld, uitgelegd dat ik het eerst zelf wilde oplossen, maar dat ze me gewoon negeerde. Die vrouw vond het ook belachelijk en er is werk van gemaakt! Dit is meer dan een half jaar geleden en ze loopt nu altijd om! (en dan kijkt ze erg chagerijnig, haha!)
hier van de week ook al zo'n rare PostNL (tnt) actie... er wordt gebeld bij mijn buurman, die is niet thuis en er wordt bij ons aangebeld, ik ben druk bezig met onze dochter in de badkamer, dus antwoord de deur via het raam boven. Zegt die pakketbezorger: 'ik heb een pakketje voor de buurman, maar hij staat even te douchen kunt u hem even aannemen' Ik nogal verbaasd, maar ik ben het zat met de pakketten van mijn buurman dus zeg: 'nee sorry mijn dochter zit in bad en die laat ik niet alleen' Wil hij het pakket tegen mijn deur aanzetten, zodat IK het dan dadelijk even binnen kan halen. Ehhhhhh waarom kan dat dan niet bij mijn buurman? Oftewel hij was helemaal niet thuis en dat douchen was een lulverhaal.....