Ik denk dat mensen zich niet beseffen, hoe lekker het is even alles van je af te zeuren. Heerlijk !! met mensen die in het zelfde schuitje zitten en er hetzelfde over denken !! In mijn geval kan ik het er -behalve met mijn vriend- met niemand over hebben aangezien ik nog niemand heb verteld dat we bezig zijn.... Jullie zijn dus mijn therapie.... He, knap weer gewoon op !! Dat gedoe ook altijd met dat zwanger raken. Ik ga maar es een poosje voor mijn plezier klussen en gewoon hoepen dat het raak is. Geen temp en geen eisprong, wel tig verschijnselen natuurlijk...Als die ongi nou maar kwam, dan kon ik tenminste beginnen. Nou ja, voorafjes maken smaak denk ik maar ..
Hallo,' het is helemaal niet erg hor om hier te zeuren, dat lucht juist op. Even over het klussen in de vruchtbare periode: ik had altijd een regelmatige cyclus. Ik kon niet klussen in de vruchtbare periode omdat ik ziek was. Ver daarna een keer sex gehad en toch zwanger. Je eisprong kan ook in een regelmatie cyclus wat later zijn dan je denkt. Je weet het dus niet! En dat houdt het dan ook wel weer spannend. Succes iedereen met klussen, ik duim voor jullie... Liefs Jenny
Ooooow heerlijk zo'n topic. Ben het op het moment ook echt ffies zat. Ik moet nog ongeveer anderhalve week tot mijn NOD en betrap mezelf toch weer elke keer op het feit dat ik allerlei kwaaltjes "zoek" die op de een of andere manier op een zwangerschap kunnen duiden. Diep in mijn hart heb ik het gevoel dat het weer niet raak is omdat als ik heel eerlijk naar mijn lichaam luister ik niet veel andere dingen voel als andere maanden. Maar ik wil het (net als velen van jullie!) zo graag!!!! Iedereen heel erg veel sterkte met het omgaan met deze gevoelens en ik weet ook wel dat we alleen maar kunnen AFWACHTEN... blehhhhhhhhhhh
Goed zo...samen komen we er wel hoor!!!! Je kunt het glas beter half vol zien dan half leeg....nietwaar?? Ik schrok al....ik denk moet ik nou zo lang wachten nog????
Ppppfff...moet zeggen dat mijn optimisme vanmorgen wel even kelderede toen ik zag dat mijn temp van 36.9 was gezakt naar 36.6... Maar het lijkt me nog wat vroeg voor mijn ongi... Ik wacht het wel weer af.....*sjucht*
ow dus als ik het goed begrijp gaat je temp omlaag als je richting ongi gaat? ja ik lees zoveel soms weet ik het effe nietmeer.. hihi
klopt ladyrast! na je eisprong stijgt je temp gemiddeld 0,2-0,3 graden deze temperatuur blijft hoog (met eventueel hier en daar een dipje) tot aan je menstruatie, dan daalt hij weer na het niveau van voor je eisprong......tenzij je zwanger bent natuurlijk, dan blijft hij hoog! liefs elfje
Ik ben ook een heel kort poosje aan het tempen geweest, maar het is best wel ingewikkeld. Daar ben ik waarschijnlijk niet wakker genoeg voor ! Ik laat het ook nog eventjes voor wat het is. Misschien over een aantal rondes ofzo. Ik ben nogal een stresskip in die dingen. Zoals nu weet ik dan dat ik niet op de vruchtbare dagen zelf heb geklust, heb ik gewoon geen hoop meer. Jammer is dat. De hele spanning is eraf. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar......
Hi Ladies, Volgens mijn gemiddelde cyclus (zie banner) heb ik over 2 dgn. mijn eisprong. Ik houd via een "dagboekje" mijn cyclus e.d. bij en normaal gesproken heb ik een aantal dagen voor mijn eisprong buikpijn...echter nu is dat niet het geval, van de week had ik wel wat krampjes maar niet te vergelijken met de vorige cycli.... Hmmmmmmmmmmm het ziet er dus naar uit dat ik WEDEROM een lange cyclus krijg en...........DAAR BAAL IK DUS VAN...... de tijd gaat me al te langzaam...en begin weer veel aan mijn MK te denken, ik zou vandaag 12 wkn en 1 dag zijn WAAROM KUNNEN VROUWEN NOU GEWOON NIET OP COMMANDO ZWANGER WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!! Zo dat moest ik ff kwijt...............
Lieve Silla, Zo'n miskraam heeft toch echt een diepe impact he, weet er helaas alles van, heb er 2 gehad. Maar probeer vertrouwen te houden in je lichaam, misschien voel je deze eisprong gewoon niet. Probeer van het positieve uit te gaan, misschien is je test binnenkort dat ook wel
Thanks voor jullie lieve reactie... Bij nader berekening zou ik 13 wkn en 1 dag zijn. Maar goed ik moet idd positief zijn maar het kost me onwijs veel moeite.... Het is nu 7 wkn geleden na mijn MK en dat vind ik toch snel voorbij gegaan, maar nu wil ik zooo graag (net als iedereen op dit forum) snel zwanger worden en de tijd gaat zo langzaam. De laatste cycli merkte ik van alles in mijn lichaam, nu merk ik weinig tot niets. Daarnaast ben ik zo moe dat ik zelfs geen zin meer heb om te klussen, maarja als morgen mijn vruchtbaarste dag is moet je wel en eigenlijk hadden we gisteren ook moeten klussen maar ja ik had er geen kracht meer voor... Sorry hoor voor me gezeur, maar ik ben zo blij dat ik jullie heb.... Dikke knuffel voor jullie allemaal, we zullen gewoon maar doorgaan en wachten, wachten en nog eens wachten..........
Zeur maar lekker hoor meid.. het lucht gewoon op.. merk zelf ook dat ik het weleens niet meer zie zitten en dan uit ik me ffies hier!
zeur er maar lekker op los net als de rest van ons!! het voor mij is het geen zeuren hoor! begrijp wat je bedoelt!!
PFFFFFFFFFF..., heel herkenbaar allemaal! Ik ben het ook even goed ZAT! :x Ik blijf maar aan zwanger worden denken! Elke keer heb ik bepaalde kwaaltjes en denk ik: zou het raak zijn??? En dan doe ik maar weer een test en ben ik super teleurgesteld! Ik neem me steeds voor om er niet meer zo mee bezig te zijn, maar op de een of andere manier lukt het niet! Ik WIL het gewoon zoooooooo graag! Ik word ook maar niet ongesteld, dus dan krijg je aan de ene kant toch hoop, maar aan de andere kant ben ik weer bang dat er iets niet goed met me is, dat ik onvruchtbaar ben ofzo!?! Binnenkort toch maar eens langs de HA! Hier schiet ik ook niets mee op! Ik word er gewoon een beetje depri van en ben ook super jaloers op alle dikke buiken die ik zie! Dit is NIET leuk! Ik moet gewoon niet zo stressen! Mijn man zegt ook: "Relax, we hebben toch geen haast?!" Maar dat kan ik niet, ik wil NU zwanger zijn, maar ja zo werkt het niet! Ik moet geduldig zijn! En stress is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk! Nou ja, ik probeer maar positief te blijven! (sorry, voor m'n gezeur, ik moest het even kwijt! ) X MIR
Je zeurt niet je hebt gewoon ff lekker je hart gelucht, heb ik gister ook onder deze topic gedaan. Al jou gevoelens zijn hetzelfde als die van mij.... We moeten idd proberen op postief te blijven...ooit komt onze dag !!! Liefs Silla