Helemaal mee eens. Maar deze week heb ik geen idee hoe koud het eigenlijk is. Zit lekker binnen met de verwarming hoog en mijn pasgeboren mannetje En met een behulpzame kraamhulp die elke dag in het boekje opschrijft wat de buitentemperatuur is en wat de gevoelstemperatuur.
Hier scheen het zonnetje vandaag, alleen toch wel heel erg koud op de wind. Ach, het wordt vanzelf lente.
Ik zit er ook vet doorheen.. ik heb nooit een winterdepressie, heb echt geen problemen met de herfst en winter maar nu.. ik heb het gehad met de kou. Wil naar buiten met mijn mannetjes.
Na tien jaar Zuid-Europa wilde ik wel weer eens een echte winter!maar nu ben ik er wel klaar mee haha!t is genoeg!
brrr de cola uit t hok is nog kouder dan uit de koelkast, dit vind ik ook niks dan liever sneeuw en ijs erbij.
Ik ben er ook helemaal klaar mee! Ik wil gewoon naar buiten kunnen gaan en genieten van het lekkere weer ipv me eerst compleet in te moeten pakken om vervolgens me zo snel mogelijk van A naar B te verplaatsen omdat het gewoon zo smerig koud is buiten!
Het is gewoon gemeen weer......:x Hier schijnt de zon. De hemel is goeddeels blauw. Maar als je naar buiten gaat, dan verrek je van de ijskoude wind, brrrrrrrrrrrr......
Ben er ook klaar mee! Ik ben al helemaal geen wintermens, dus ik vond het 1 januari al mooi geweest, maar nu ben ik het echt spuugzat Als het weerbericht op tv komt, zap ik snel weg, word er gewoon chago van.....