Ik ben het zat!!

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Helemaal mee eens. Maar deze week heb ik geen idee hoe koud het eigenlijk is. Zit lekker binnen met de verwarming hoog en mijn pasgeboren mannetje :) En met een behulpzame kraamhulp die elke dag in het boekje opschrijft wat de buitentemperatuur is en wat de gevoelstemperatuur.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier scheen het zonnetje vandaag, alleen toch wel heel erg koud op de wind.
    Ach, het wordt vanzelf lente.

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dit dus;)

4. Ik zit er ook vet doorheen.. ik heb nooit een winterdepressie, heb echt geen problemen met de herfst en winter maar nu.. ik heb het gehad met de kou. Wil naar buiten met mijn mannetjes.

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Na tien jaar Zuid-Europa wilde ik wel weer eens een echte winter!maar nu ben ik er wel klaar mee haha!t is genoeg!

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    brrr de cola uit t hok is nog kouder dan uit de koelkast,
    dit vind ik ook niks dan liever sneeuw en ijs erbij.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben er ook helemaal klaar mee! Ik wil gewoon naar buiten kunnen gaan en genieten van het lekkere weer ipv me eerst compleet in te moeten pakken om vervolgens me zo snel mogelijk van A naar B te verplaatsen omdat het gewoon zo smerig koud is buiten!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is gewoon gemeen weer......:x
    Hier schijnt de zon. De hemel is goeddeels blauw.
    Maar als je naar buiten gaat, dan verrek je van de ijskoude wind, brrrrrrrrrrrr......

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ben er ook klaar mee!

Ik ben al helemaal geen wintermens, dus ik vond het 1 januari al mooi geweest, maar nu ben ik het echt spuugzat :(

Als het weerbericht op tv komt, zap ik snel weg, word er gewoon chago van..... :)

Deel Deze Pagina