Mag je provera nemen , ookal heeft de dokter niet onderzocht.. Hij wil me nu weer provera voor schijven ben een maand overtijd bijna,maar word niet onderzocht
Heb er al 8 gedaan ofzo.. Mijn moeder heeft de zelfde behandeling gehad en die was 4 maanden zwanger en toen pas haar 1e posi test
HA wil alleen een test doen met me urine,heb gezegt wil prikken maar daar geeft hij geen antwoord op,ik zou tussen half 12 en half 1 gebelt worden door de gyn dus zit echt naast de telefoon,maar hij is nog niet over gegaan.. Pfff word echt gek..
de gyn die neemt de tijd niet zo nauw mischien wordt het wel 4 uur de kan altijd iets tussen komen he maar waarom belt de gyn dan :
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=61179 Is dit topic staat alles,het is best veel en heb niet echt veel tijd om alles weer te typen.. Bedankt in iedre geval Groetjes
Maar wie wil jou de provera voorscrijven : want als je al onder behandeling bent in het ziekenhuis hoef je niet naar de Ha tegaan succes met wachten Groetjes
de assistente, En ben bang als hij zo belt dat hij het me ook gaat voorschrijven.. Terwijl ik het daar niet mee eens ben,wil eerst goed onderzocht worden..