zo zenuwachtiv en gestresst! :-(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamajessie, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajessie

17 dec 2013
    25
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik had een paar dagen geleden een ander onderwerp aangemaakt over zwanger zijn na je menstruatie.
    me dokter bleef maar een bloedtest uitstellen tot afgelopen maandag (gister)
    En morgen (woensdag) krijg ik de uitslag.
    me lichaam heb nog steeds rare symptomen,
    Maar doordat de dokter mij niet wil geloven zeg ik mezelf dat ik gek aan t worden ben en er niks is.
    toch blijf ik van alles voelen wat je echt van niet stress o.i.d krijgt..
    ik ben best wel geïrriteerd over het feit dat de dokter zo laks doet.
    ik ga tenslotte nooit naar de dokter en nu ik een keer kom wordt ik voor gek afgescheept.
    ik hoop echt zwanger te zijn, als eerst natuurlijk omdat ik al 2 kindjes verloren ben en een popelend moedergevoel heb..en natuurlijk om het de dokter indr gezicht te wrijven dat ze niet zo kortzichtig moet zijn.. maar das bijzaak nnatuurlijk.
    Maar nu ben ik wel gestresst en bang dat ik morgen het bericht krijg dat er geen hcg in me bloed zit...
    wat kan er dan aan de hand zijn?!
    Voor al deze rare symptomen had ik nergens last van, was lekker aan het sporten e.d
    Totdat inene de zwakte in me benen toesloeg en zo er steeds iets bij kwam.
    Ik begin er stom stom stom genoeg ook aan te geloven dat t misschien wel raak is..
    ik weet t ik weet t.. t allerstomste wat je kan doen, zeker in mijn geval..
    pff ik weet niet wat ik met mezelf aan moet op dit moment hihi
    gelukkig is de dag al bijna voorbij...
    maar me zenuwen worden wel steeds erger..

als iemand een soort zelfde situatie heb gehad, dan lees ik die graag

Zenuwachtige gestresste groetjes

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Meis, ik leef met je mee. Je hebt ook zo veel voor de kiezen gehad! Ik hoop heel erg dat je zwanger bent en dat het goed mag blijven gaan!!

3. mamajessie

17 dec 2013
    25
    0
    0
    Daarstraks vol zenuwen de dokter gebeld... moet ik wachten tot 14.00!! Pffff
    frustrerend hoor!
    Ben zo bang voor eenn negatief uitslag :(

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ah meis toch... Probeer je voor te bereiden op het ergste. Wat doe je als de uitslag negatief is? Maak een plan voor jezelf! Wil je iemand bij je hebben als je de uitslag krijgt? Haal alvast troostvoer in huis, plan een leuke activiteit over een paar dagen, zodat je iets hebt om naar uit te kijken, dat soort dingen.

Ik duim voor je!!

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    #5 Tweekids, 26 feb 2014
    Laatst bewerkt: 26 feb 2014
    O wat een onzekerheid :( Ben benieuwd ! Hoe zijn ze zwangerschapstesten??

6. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    succes meid!!kzal duimen!!

7. mamajessie

17 dec 2013
    25
    0
    0
    De tranen rollen over me wangen! Negatief! Ik snap er helemaal niks van... hoe waarom doet mijn lichaam dan ineens zo??!! Me vriend is ook niet bepaald steunend. Hij zei :" dan doen we het toch een ander keertje " en ging verder waar die mee bezig was :( :(

8. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ow meis wat klote! vervelend dat je vriend zo reageert, misschien zijn manier van ermee dealen. Hopelijk mogen jullie snel van een gezond wondertje genieten. Heel veel sterkte met de verwerking knuf

9. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ah meissie, wat ontzettend rot voor je... Dan is je lijf gewoon echt van slag. Dat kan een medische oorzaak hebben, maar als daar niets voor gevonden kan worden, dan kun je ook aan een psychische oorzaak denken. Heb je wel voldoende tijd gehad/genomen om je eerdere verliezen te verwerken? Soms, als iemand te snel verder wil en niet de tijd neemt om te verwerken, dan kan de rouw zich op hele vreemde manieren uiten. Sommige mensen krijgen paniekaanvallen of krijgen migraine aanvallen. Misschien reageert jouw lijf op je (weggestopte) emoties? Geen idee hoor, ik probeer alleen met je mee te denken:(

10. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh, en je vriend moet echt even wakker worden. Tuurlijk moet hij het op zijn eigen manier verwerken, maar dit is wel erg bot...

Deel Deze Pagina