mk3 een feit?

Discussie in 'Miskraam' gestart door dolfijn73, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Wat een ellende...vandaag zijn bloedingen begonnen. Eerst alleen 2 dagen af en toe wat bruinig maar nu voelt het alsof ik ongesteld ben en bloed het ook. Begon eigenlijk na de grote boodschap met beetje rood, dacht nog ach dat komt daarvan en zal wel mee vallen allemaal. Maar nu na het douchen begint het toch door te zetten....wat een ellende...Word er beetje moedeloos van (of eigenlijk heel erg). Wel positieve test gehad maar nu begint de menstruatie toch gewoon....vraag me af of ik wel echt zwanger ben geweest? kan je lichaam je zo misleiden??
    Zou nu ongeveer 5 en halve week zwanger zijn geweest....kan natuurlijk ook een late cyclus zijn, alleen had ik wel een positieve test een dag nadat ik normaal uiterlijk ongesteld word....

Weet niet hoeveel langer ik dit nog aan kan en aan wil....we hebben nog niets laten onderzoeken....maar 3 x pech is moeilijk te geloven vind ik zelf....Iemand hier ervaring mee??

Overigens heb ik niet echt buikpijn, vloei nu wel (sinds vandaag echt) en voel af en toe ongesteldheidsgevoel in buik....maar aankijken denk ik.

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Helaas hier ook al 3 miskramen, dus ik kan erover meepraten hoe je je voelt....Hier binnenkort nacontrole, en dan een gesprek over onderzoeken. Ik zou, nadat het eerste verdriet ietsjes gezakt is, er goed over nadenken wat jullie willen en anders ervoor gaan zorgen dat je bij een gyn onderzoeken gaat laten doen. Mij geeft dat iets meer rust, want de kinderwens gaat niet weg door dit enorme verdriet. Het maakt het alleen een stuk moeilijker om ooit nog van een zwangerschap te mogen genieten...Sterkte meid...

3. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Jeetje mvl, jij hebt ook dit meegemaakt....Ik ben wel nuchter maar ook ik kan dit niet meer als pech bekijken. Jij was bijna bij de 12 weken zelfs...nog erger dus. Bij mij was de eerste bij 8 en halve week, 2e 7en halve week en 3e dus bij 5 en halve week...zit niet echt een stijgende lijn in he :(. Begin wel een beetje te twijfelen hoe lang we dit nog moeten gaan volhouden...wil niet dat mijn leven erdoor beheerst wordt zeg maar. En doet toch ook wat met je lichaam he....pffff.....

Kijk het nog even aan en of ik nog een nacontrole laat doen....Onderzoeken misschien wel ja. Maar niet heel ingewikkelde denk ik. Ook maar eens even laten bezinken....vind het allemaal beetje vervelend worden inmiddels....

4. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik was zelfs 14 weken zwanger en toen kon de VK het hartje niet vinden. Kindje blijkt na 3 goede echo's (de laatste met 11 weken) net erna toch niet doorgegroeid te zijn...Klap kwam dit keer dan ook hard aan...

Na de eerste harde klap kan je eigenlijk pas echt gaan nadenken over onderzoeken en "verder" gaan...Laat het eerst even bezinken en laat eerst je verdriet zich mar eens uiten.. Hoe moeilijk ook...ik ben nu 2 weken verder en kan alweer een beetje verder gaan met leven...

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dolfijn en MVL, bij 'Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad' zitten flink wat vrouwen zoals jullie, mochten jullie behoefte hebben aan informatie of van je af willen praten.

Hoe dan ook, veel sterkte!

Suus

Deel Deze Pagina