Ik ben het zo zat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kvptje, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat vervelend, en dan ook weer extra stress. Gelukkig weten de meeste mensen toch wel goed wat voor hen de beste manier is om verlies te verwerken. Hou je schoonvader in de gaten, maar misschien is dit wel de beste manier voor hem.

    Als je huis dan straks toch niet helemaal af is, zorg dan i.i.g. voor de basisbehoeften en geloof erin dat je het aankunt. Sommige zaken kun je nu eenmaal niet veranderen.

    Veel sterkte de komende dagen, ook met de uitvaart. En je kunt altijd terug naar dit topic om je zorgen/verdriet te uiten. Wij luisteren wel hoor.

    Liefs Juud
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm das inderdaad een heel naa rverhaal

    kan me voorstellen wel dat je schoonvader liever niet in zn upje thuis gaat zitten.
    want tja.. dan komen alle emoties er zonder weerstand uit

    en veel mensen doen liever wat dingen.. en verwerken het op die manier
    duurt wat langer.. maar het is minder heftig.

    maar veel koffie zetten voor hem
    en een beetje verwennen tidjens het klussen

    en ja.. zo wil je niet dat je husi sneller afkomt inderdaad :(
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm muurtjes voegen met dit weer.. schiet niet echt op :)
     
  4. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Daarom ben ik maar gaan zwemmen. Ik hoopte dat de beeb er dan misschien sneller uit wilde, maar nee... Volgens mij wacht het echt op de kozijnenman ;)
     
  5. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm alle bakerpraatjes al geprobeerd ook?

    springen, bitterlemon, ananas etc *grin*

    nahja... gisteravond zou ik boven voegen.. maar dat was zo ranzig warm.. dat ik er maar niet meer aan begonnen ben.
    tis niet alleen dat ik dat heel onprettig vind
    maar je kan ook onmogelijk dat spul binnen 2 minuten in al je voegen smeren.
    en 2 minuten is ongeveer de tijd die het nodig heeft om van "precies dik genoeg" naar "klei" te gaan.
     
  6. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik moet stiekem wel een klein beetje lachen om jullie klusverhalen en het willen bevallen!

    Ik ben met 32 weken bevallen van Mirthe. Beetje vroeg.....maar de grootste grap is dat Mirthe kwam in het ene weekend van mijn hele zwangerschap dat het net even niet goed uit kwam. Onze woonkamer werd namelijk net dat weekend gewit en geschilderd.... Ofwel, al onze meubels stonden buiten en boven in de kinderkamer, waar dat weekend ook na het schilderen de vloer gelegd zou worden.....

    Geluk dus dat ik nog even in het ziekenhuis mocht blijven liggen, zodat het schilderwerk afgemaakt kon worden en mijn familie de huisraad weer binnen kon zetten. We hadden nog vier weken de tijd voor Mirthe thuis kwam alles af te maken, maar ik weet wel......
    .....een volgende zwangerschap heb ik ALLES wat we willen doen uiterlijk met 30 weken zwangerschap af, hahaha...
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @judy: hehehehe wat een timing! :)
     
  8. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Sommige dingen heb je volgens mij gewoon niet in de hand. Zul je net zien dat wanneer ik de ramenzetters binnenlaat, dat dan de weeën beginnen...

    Ik wil het sowieso volgende keer ook niet weer, maar dan zal er wel weer wat anders aan de hand zijn. Eerst deze kleine maar gezond op de wereld zetten. Hoe en waar is echt mijn laatste zorg geworden. ALS HET MAAR SNEL IS! hihi ;)
     
  9. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    ach ik neem aan dat je een liefhebbende partner heeft die mocht je spontaan weeen krijgen als ze voor de deur staan.. toch wel zorgt dat ie heel rap richting huis komt? :)

    dan kan hij dat vast wel met ze regelen *grin*
     
  10. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Saskia, gelukkig is mijn man dan zelf sowieso thuis! Morgen weer afspraak bij de VK en dan zal ik even regelen dat we, in geval van nood, naar een kraamkamer in het ZH kunnen uitwijken. Maar dan natuurlijk alleen als het huis halfopen ligt. Als ze nog moeten beginnen regelt manlief echt wel dat ze als de wiedeweerga vertrekken (of aan de garagedeur beginnen, want die wordt ook meteen vervangen en dat is beneden en ver van het kamertje).

    We maken ons maar geen zorgen meer. Gisteren zei de VK dat ze het gevoel had dat het niet lang meer kon duren. Ik had al wat ontsluiting en ze heeft me ook nog eens gestript om het te versnellen. Laten we hopen dat ze gelijk heeft!
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    ach uiteindelijk komt het toch wel goed :)
    willekeurig waar ej bevalt :)

    en het is lekker als ze gewoon beneden zouden kunnen beginnen
    dan heb je er toch alsnog niet echt last van.

    ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren :)
    hou je ons op de hoogte?
     
  12. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Ah, ik heb eigenlijk niets te klagen en verwacht al sinds begin zwangerschap overtijd te gaan lopen maar vandaag doe ik even met je mee. KOM ER MAAR UIT! :x (of laat het alsjeblieft 15 graden worden met veel regen NU)
     
  13. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehe jij duikt ook overal op lintje :p
    nahja.. het kan hooguit nog 4 weken duren bij je toch? :)
    en zolang blijft het toch geen mooi weer in .nl :)
     
  14. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik snap Lintje wel hoor, ik begon hetzelfde gevoel te krijgen met ca 38 weken. Terwijl tot dan toe ook alles echt prima was verlopen.

    Heb vanmorgen echt gedacht dat alles wel zou doorzetten, maar nu twijfel ik daar weer hevig aan! Tis zo rustig daarbinnen, dat ik denk dat het gewoon veel te fijn is bij mij.

    Papa is ook leuk hoor ;)

    Nou ja, tuurlijk houd ik jullie op de hoogte.

    Groeten Juud
     
  15. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    haha.. ja ik duik overal op.. probeer mijn aantal berichten aan te passen aan het geboortegewicht van beeb ;) . Maar jah, hooguit vier weken... Ik heb liever hooguit twee weken mah.. over 1 maand ben ik mama, zoveel is zeker. Dat maakt me wel weer blij. :D

    tnx Juud, dus herkenning, ah fijn.. Het zal wel een 38-weken-dip zijn. Maar dat het nog rustig is zegt niets. Gisteravond om 11.00 uur plaatst Amanchel bij de aug.bevallijst een bericht dat ze nog niets voelt en dat ze denkt dat het nog wel even kan duren, en om half drie vannacht is haar beeb geboren.. Erg fijn lijkt me! :D
    Succes nog he.. met je laatste dagen! :D
     
  16. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo dames,

    Een ding weet ik ook zeker: mijn baby is er vóór de kozijnen!

    Zojuist zijn mijn vliezen gebroken. Verder is het nog vrij rustig, maar lang gaat het niet meer duren!

    Ik houd jullie op de hoogte natuurlijk. Veel succes met verhuis- en verbouwperikelen, maar vooral met het wachten...
     
  17. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    :D Ben benieuwd naar je beeb!
     
  18. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    juud: ah prettig om te weten :)
    succes bij het bevallen alvast :)
     
  19. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Op dit moment heeft beebje er nog weinig zin in, want de weeën willen maar niet echt komen. Vanavond maken we een afspraak voor het ZH morgenochtend. Hopelijk hoeft het zover niet te komen. Duimen jullie voor me?
     
  20. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm ik moet harder duimen begrijp ik

    *duim nog wat harder*

    was al druk bezig voor je.. maar kennelijk nie tgoed genoeg :)
     

Deel Deze Pagina