hoi ik ben Jummy mummy

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jummymummy, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    hej allemaal,

Ik ben nieuw hier en dus kom ik me even voorstellen.
    ik ben jummy mummy (to be, hopelijk), 23 jaar oud en in bezit van twee zwaar rammelende eierstokken. Mijn vriend is een paar jaar ouder en heeft ook een sterke kinderwens.

In februari ben ik gestopt met de pil en sindsdien nog niet ongesteld geworden. 2 testen gedaan (vorige maand ofzo), maar negatief. Sinds een weekje gebruiken we ook geen andere anti-conceptie meer bij het klussen. Omdat ik maar niet ongesteld word ben ik erg onzeker over mijn lijf en voel ik tegelijk allemaal dingen die ik associeer met zwanger zijn. Vrijdag naar de HA om te praten over het niet ongesteld worden. (Dat word nog wat, ik krijg steeds het gevoel dat ze tegen een zwangerschap is. ik ben namelijk buitenshuis rolstoelafhankelijk en heb niet veel energie. desondanks weet ik zeker dat ik een zeer goede moeder zal zijn, en mijn vriend heeft ook geen twijfels!)

Voor dat ik de pil nam had ik altijd een lange en onregelmatige cyclus van zo'n 6 weken. Ik heb de pil zo'n 3 jaar geslikt, maar ik vergat hem het laatste jaar behoorlijk vaak.

groetjes,
    jummy mummy

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Succes meid!
    Als jullie er beiden achter staan, dan lukt het zeker!
    Je HA moet zich daarover niet uitspreken.

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Welkom en succes

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Succes! Ik hoop dat je cyclus zich toch gaat verkorten naar redelijk '' normaal ''. Ofdanwel natuurlijk of met een beetje hulp.

Jou huisarts mag zich daar zeker niet over uitlaten en ik vind zelfs dat ze je het gevoel niet mag geven.

Succes meid!

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Welkom en sucses bij de ha!

6. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Ik ben toch best zenuwachtig, en ga ook vlak voor ik naar de HA ga nog zo'n vroege zwangerschapstest doen. Ik zou er niet aan moeten denken om een ongesteldheid op te wekken/forceren als ik achteraf zwanger zou blijken te zijn. (Hele rare zin realiseer ik me, maar mijn punt komt over toch?)

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Hey Jummy mummy,
    Er zijn altijd mensen die zullen oordelen en veroordelen. Maar zoals al gezegd is, als jullie zeker weten dat jullie voor een zwangerschap gaan, laat je dan niet tegen houden door anderen.
    Ik weet niet of je weleens naar "je zal het maar hebben" kijkt. Maar daar was pas Pieter te zien, zowel hij als zijn vrouw zitten in een rolstoel. Het ging in de aflevering over een kinderwens en ondertussen zijn zij zelfs al zwanger.
    Succes bij de huisarts vandaag.
    Groeten, Ike

8. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej ike,

Ik ken het programma, maar die aflevering niet! Zal hem eens opzoeken :) tnx!

Vandaag liet de HA niks merken trouwens. Ze vroeg of er een wens was, ik zei dat we sinds 2 weken zonder bescherming vrijen en dat we de wens dus ook al proberen waar te maken. Daar gaf ze verder geen reactie op (ook niet kwa houding ofzo). Wel zei ze dat ik door "lichamelijke stress" langer over het ontpillen kan doen. En nog 3 maanden moet wachten en dan weer terugkomen. Opwekken gaan we nu niet doen omdat de cyclus dan weer overhoop is.

Ik wil t liefste mijn hormoonhuishouding helpen en leren kennen, maar vraag me af hoe dat te doen. Ovu testen? In het subforum over ontpillen heb ik daar ook een topic over geopend. Ik ben echt zoekende, want het duurt al zoooo lang!

Deel Deze Pagina