Ik heb een kersencrumble gemaakt die 30 minuten in de oven moest, maar dat was te kort geloof ik. Ik heb er wel van gegeten, maar het beslag is niet gaar genoeg denk ik. Kan dat kwaad voor de zwangerschap? Of kan ik hem gewoon opeten, hij is wel lekker trouwens
lijkt mij dat het geen kwaad kan!..Althans ik zou het rustig eten...beslag is toch geen rauw vlees of dergelijk...ik heb laatst cake gebakken en samen met mij zoontje de halve beslag kom al uitgelikt voordat ie in de oven stond hihi wel lekker taart!
Nee het is misschien wel rauw, weet niet precies hoe het werkt. Het is beslag, met een ei en boter. Het heeft 30 min. op 160 graden in de oven gestaan. Dus ik neem aan dat het ei wel gaar is?
ja, mag je wel vanuit gaan na 30min. dat het ei aardig gaar is... ik zou me er niet al te druk over maken ...en lekker genieten!
haha ja ik ging ook cake bakken en zat te snoepen van het deeg bedacht ik me opeens dat er rauw ei in zit ik weet niet of het kwaad kan eigenlijk..
ja ik lik het beslag dus niet meer op, want iid rauw ei.Ik heb begrepen dat dit dus niet mag, maar als het dus wel mag vertel vertel want het is zoooo lekkkkeerrrrrrrrr.
ik heb er eerlijk gezegt niet over na gedacht...pas nu ik het lees denk ik aan mijn cakebeslag ...en dat is al een paar weekjes terug...maar van rauwe eieren kun je salmonella-vergiftiging krijgen, Dat is niet direct gevaarlijk voor je kindje, maar je kunt er knap beroerd van worden. dus toch maar even rustig aan geloof ik met het cakebeslag...ging bij mij ook eigenlijk vanzelf dan maar even geen cakebeslag...ach en ik bak ook geen elke week een cake
door het ei mag het niet maar het is niet meteen een moord hoor hihi zou beetje voorzichtig zijn wbt de kersencrumble eerlijk gezegd denk ik dat het wel gaar is hoor alleen door het kersenvocht krijg je dat idee dat het niet gaar is... maar is het wel{vriendje lief is bakker}
rauw ei mag je tijdens de zwangerschap wel hebben het is ook van de lijst van de verboden lijst af gehaald. salmonella is vervelend voor je zelf maar niet voor de baby
Je mag gewoon ei hoor! Bovendien is ie verwarmd! Oh lekker; een crumble! Die moet een beetje halfgaar zijn, vind ik! (Ik maak em trouwens zonder ei!).