Spannend! Nu toch echt overtijd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miesje83, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Hoi Meiden,

Wie zit er nog meer in spanning op het moment?!

Over het algemeen heb ik een vrij regelmatige cyclus van 30 dagen en ik had gisteren ongesteld moeten worden. Aangezien ik bij mijn dochter voor NOD al positief testte en nu 3NOD een omowitte test had, ging ik in gedachten al op naar de volgende ronde. Nu gaat er toch weer wat hoop tintelen!

En symptomen, tja, ik word er weinig wijzer van.. :( Ik zou kunnen noemen soms wat hoofdpijn, best nog wat afscheiding, een weeig gevoel en opgezette buik. En de typische menstruatiekramp ontbreekt, ik heb meer een soort zeurderig gevoel onderin. En toch.. mn gevoel zegt steeds dat het deze maand niet raak is want die symptomen zijn echt minimaal! Vorige maand heb ik gemerkt dat je lijf je flink in de maling kan nemen dus ik ga nergens van uit.. Ik wacht het af tot morgen en ga dan in de ochtend testen! ;)

Ik ben erg benieuwd of er meer meiden in hetzelfde schuitje zitten!

groetjes,
    Mies

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Toen ik zwanger was van mijn dochter voelde ik niets aan mijn lijf. Ja, de rugpijn die ik meestal een dag voordat ik ongi moet worden had ik niet, maar heb er de ene keer meer en de andere keer weer minder last van.

Ben wel benieuwd of je zwanger bent. Blijf dus even meelezen ;)

3. Xxangel89xX

28 dec 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey!

Ik zit in het zelfde schuitje!
    Ik had mijn menstruatie afgelopen weekend verwacht, maar tot nu toe nog niets te zien! :D
    Mijn cycles verschilt van 29 dagen tot 33 dagen (wij zijn al sinds vorig jaar mei bezig), maar de laatste maanden hooguit 31 dagen...
    Ik zit vandaag op 32 dagen, nu zegt dat op zich niet zoveel...
    Maar ik houd sinds 3 maanden mijn temperatuur bij en heb op 11-5 m'n eisprong gehad.
    17 dagen geleden dus.... Ik las dat je ongeveer 14 dagen na je ei met hooguit 2 dagen verschil je menstruatie krijgt.
    De vorige 2 maanden was ik 14 dagen na ei ongi, nu dus niet....
    Zou ik dan een beetje overtijd zijn? Hahahahaha...
    Spannend hoor! Elke maand weer opnieuw....
    Ik krijg nu natuurlijk met de dag meer hoop, maar durf ook niet te veel te hopen, ben bang voor weer een teleurstelling...
    En na een jaar proberen, houd ik me ook niet meer zo met symptomen bezig, want ik heb dit jaar volgens mij elk symptoom dat ook maar op een zwangerschap kan wijzen wel gehad....
    Ik heb nu zelfs al meer dan 3 maanden melk uit m'n tepels......
    Maar ik heb wel een beetje hetzelfde als jou, beetje zeurend gevoel onderin, nog aardig veel afscheiding, vlagen van misselijkheid....
    Ik moet wel eerlijk zeggen, dat die symptomen mij niet meer zoveel zeggen....
    Ik heb gewoon het aller liefst een positieve test of dan maar m'n ongi, beter dan dit afwachten...hahahahaha
    Jij gaat morgen testen? Ik ook! hahahahaha

Spannend!!!!! En heel veel succes! Liefs!

4. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik ben ook overtijd en heb steeds zo rare zwangerschapstesten... super licht streepje, bijna niet zichtbaar!

het is dus afwachten...

heb sinds vandaag ook wel pijn in mijn lies af en toe en aan beide kanten!

5. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Hoi allemaal!

Leuk om jullie verhalen te lezen! Spannend hè!

@toto: jouw verhaal geeft me moed! Niet iedereen heeft symptomen blijkt maar weer!
    @xxangel89xx: ik vind je verhaal, zeker ook door de temperatuur! Ik ga morgen voor je duimen! Ik kan me je reserve goed voorstellen, ook ik durf pas te juichen wanneer ik die 2e streep zie! De mysteries van het vrouwenlijf!
    @Thinkpink1201: ik hoor vaak streep=streep dus dan zou een voorzichtige felicitatie wel op z'n plaats zijn hoor! Heel spannend! Met welke test heb je een streepje? Plaats je een foto? En ga je morgen ook testen of wacht je langer af? Succes hoor!

Liefs,
    Mies

6. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Hoi!

Vanmorgen een test gedaan! Ik vond het erg zenuwachtig maar na enige tijd riep mijn vriend opgewonden "kom eens kijken!"..

We zijn helemaal door het dolle heen! :D

Morgen weer een testje en duimen dat de hcg mooi oploopt want ik vraag me af of de test met nu de 3e dag overtijd niet donkerder zou moeten zijn.. (test van de action...)!

Hebben andere dames al getest?

xx Mies

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      73
  7. soeee

soeee Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat leuk! :D Hoop dat de andere dames ook positief testen!

8. Xxangel89xX

28 dec 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Miesje,

Wat goed! Gefeliciteeerd!:D
    Ik vind het een mooie test hoor!

Ik heb vanmorgen ook getest maar helaas weer negatief...
    Ook nog steeds niet ongesteld..
    Zit vandaag 18 dagen na ei en mn ochtendtemp was nog 36,9.
    Pffff wat een onzekerheid, afwachten, afwachten, afwachten...

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd mooie test.
    Ik hoorde al van meer dames dat die van action wat ligt blijven. En als ze een kv deden werd hij veel donkerder.
    Hij loopt vast op fijne zwangerschap!

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Proficiat :)

11. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Gefeliciteerd!!!!

12. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    #12 bengelke, 29 mei 2013
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
    Hey, mag ik hier meepraten, ik moet mijn zinnen even kwijt...
    Wij zijn al van september bezig met zwanger worden.
    Nu sinds enkele maanden heb ik het een beetje van mij afgezet en ben ik er niet meer zo veel mee bezig (moeilijk maar het lukt toch)
    Tot nu... Normaal heb ik een cyclus van 28 - 29 dagen, nu zit ik op dag 33 echt vervelend... Ik heb totaal geen symptomen, alleen pijnlijke boobs, maar dat heb ik elke maand van mijn ei tot nod...
    vandaag al een paar keer een beetje pijn gekregen dat ik dacht het gaat beginnen binnen een paar uur, maar het gaat steeds over...
    Ik denk dat mijn ei misschien wel een paar dagen te laat is geweest, maar zo laat denk ik nu toch ook niet...
    Ik heb toch nog steeds het gedacht dat ik niet zwanger ben, gewoon doordat er niets speciaal is van symptomen...

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ bengelke; Zo vervelend die onzekerheid. Heb je al een test gedaan? Bij negatief na twee dagen nog eens. Ik heb op die manier uiteindelijk na een week overtijd positief getest! Mijn cyclus is altijd 26-29 dagen, maar toen ineens 35. Een mens zit raar in elkaar, en een vrouwenlichaam helemaal :)

14. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Och Bengelke! Lastig he! Je wil je niet gek laten maken door symptomen of juist het uitblijven daarvan! Heel begrijpelijk!
    Het gevoel dat mn mesntruatie er aan zat te komen (en toch ook weer niet..) had ik ook een beetje begin van de week en zie mijn banner! Misschien toch een testje wagen? Sterkte!

15. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    @miesje83: gefeliciteerd hé! Misschien dat ik morgen vroeg een testje ga wagen, als ik nog niet ongesteld ben...
    @marrie28: Nee nog geen test gedaan, ik doe niet zo snel testjes, ik zie wel, heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad :( Een keer een testje gedaan (was toen een dag overtijd) en diezelfde dag werd ik ongesteld, misschien daarmee dat ik wil wachten, zo'n negatieve test is echt teleurstellend...

16. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Gefeliciteerd miesje! Wat ik hier lees over de action testen is dit al een hele knaller. Op naar een mooie zwangerschap!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina