Hallo dames, vandaag zit ik op 14 dpo en heb vanmorgen getest en ik zie wel duidelijk een streepje, maar vind hem te licht voor 14 dpo. met mijn zoontje had ik op 7 dpo al zo’n test. op de foto lijkt ie grijs,maar in het echt is ie wel roze
Ik zie wel wat hoor dat ten eerste en misschien is deze test niet zo gevoelig? Heb je mss een andere test in huis? Probeer die van predictor daar gaan de verhalen dat het een goede test is.
Als je de test vergelijkt met die van 12 dpo, vindt ik het er helaas niet goed uit voor je zien. Te weinig oploop, hoop natuurlijk dat ik het mis heb. En dat je gewoon een mega late innesteling hebt gehad.
Hm. Eerlijk? Ik vind t er niet heel florisant uit zien. De oploop niet en de streep is enorm licht. Het is duidelijk dat je hcg plast, maar t ziet er niet zo goed uit vrees ik
Als je op oploop wilt testen moet je het echt bij 1 soort test houden. De predictor is namelijk gevoeliger dan de test die je nu op 12/14 dpo hebt gedaan, en zou je dus valse hoop kunnen geven.
Tjah er zit pas 2 dagen tussen dus wellicht nog wel wat vroeg om te concluderen dat het echt mis is.... Maar ja je had idd wel wat oploop gewild. Heb je ze beide met ochtendurine gedaan? Over 2 dagen nog eens testen zou ik zeggen en ik duim voor toch nog een oploop. En was je zeker van je eisprong?
Vind de oploop wel goed eigenlijk. Als het te licht is voor dpo daar heb ik geen verstand van. Op doe van 12 zie ik nauwelijk iets op die van 14 duidelijk iets.
Zou de moed nog niet helemaal opgeven. Die van vandaag is weer zon lelijke kv test die een gebroken lijn geeft. Als hij egaal was geweest, was het volgens mij echt een mooier streepje geweest. Ik zou vanmiddag nog eens testen. Veel testen hier smiddags namelijk veel beter.
op 3 en 4 april had in pos ovulatie test. mssn zot ik nu dus 13 of 14 dpo. ik zie zelf wel beetje oploop, maar omdat ik dus met mijn zoontje op 7 dpo al vrij duidelijke test had, vond ik hem te licht voor 13/14 dpo
doe van 12 dpo is ook middag test, smorgen 12 dpo was ie nog negatief. mssn dat ik straks nog een teste ga gooien
Uiterlijk 6 april je ei en dus vandaag 13 dpo. Bij een latere innesteling zou het een mooi streepje kunnen zijn hoor
Wellicht ben je ook een middagtester of was je urine op 12 dpo erg geconcentreerd. Ik zou de moed nog niet opgeven hoor.
Hcg verdubbelt iedere 2 dagen Op zijn snelst. Kan ook 3 dagen zijn. Dat betekent dat als je dus eerst een ministreepje hebt en dat is bij 10 hcg, dan is ie 3 dagen later pas 20 hcg. Niet eens genoeg om de digitale uit te laten slaan. Verdubbeling gaat in het begin niet zo hard. Geef je lichaam even de kans. Je hebt een positieve test.
Kruidvat gaf hier vrij lichte streepjes, zeker in verhouding met de andere testen. Iets wat de afgelopen tijd ook al vaker langs is gekomen hier op het forum. Ik zou het nog niet helemaal afschrijven maar ook nog niet in een jubelstemming zijn. Ten aanzien van bij je zoontje, ieder zwangerschap gaat anders, als je bij je zoontje een vroege innesteling had en nu een latere dan kan dat ook het verschil in donkerte verklaren.