Leuk jullie verhalen te lezen. Ik had 3 cm dmv ballonkatheter vanmorgen ook nog 3 cm infuus aangesloten en op 3.6 kwamen de weeen. 2 uur later 5/6 cm en 2 uur daarna 7 en toen kwamen ze !! Verschrikkelijke weeen. 4 weeen in 10 min, soms 6/7. Toen ging dat ding wat lager. 6 uur 8 cm en toen ging ik er echt aan, met 9 cm persweeen. Wow wat een dingen het voelde alsof me lichaam met trucker naar voren werd geschoven maar ik was gewoon zo blij om die weeen niet weg hoefde te puffen( werd al snel tien)ik perste voor leven echt en ze was er zo maar wat een dag maar wat een wonder op je buik wauw!!!! En toen ging de placenta er niet uit paar uur later op ok verwijderd met rouge ook rare ervaring maarja zoals je leest bij iedereen is het anders hihi 19:43 geboren tot half 11 op placenta gewacht. En 00:00 uur op de kraamafdeling. P.s. Ze hebben zovaak ontsluiting gecheckt en zo hard op me bui gedrukt wel 10 keer en ballonkatheter ging 3 keer mis uiteindelijk met vingers ingebracht ipv speculum. Bij 9 cm zei ze ik ga voelen ik zei dus niet maarja dus wel haha sorry voor rare volgorde van het verhaal. Eventjes me frustratie eruit hihi
Thanks!! Jaa alles was goed alleen suiker beetje laag maar dat is alweer beter! Hopelijk vanavond naar huis hihi