Hallo! Ik weet niet of ik hier op de goede plek ben om mijn vraag te stellen, maar hier komt 'ie. Vandaag naar het cb geweest voor de eerste vaccinaties. Over 4 weken weer de volgende. Weet iemand van jullie hoeveel tijd er minimaal en maximaal tussen mag zitten tussen de prikjes? Is dit minimaal 4, maximaal 5 of 6 weken?
Er zijn genoeg mensen die aangepast vaccineren dus langer dan 4 tot 6 weken er tussen. Ook hier op het forum is genoeg te vinden daarover.
Hier aangepast vaccineren, Lucas heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad en krijgt over 2 maand pas de volgende en dan de derde met 1 jaar (hij krijgt er 1 minder want die is niet nodig als je met 3 maand of ouder begint, CB heeft contact gehad met RIVM arts en die heeft dit bevestigd) maar van kindjes die met 8 weken gevaccineerd word is het immuunsysteem nog niet zover ontwikkeld en kan het lichaam minder met de vaccinatie en moet de herhaling ook sneller dus idd 4-6 weken.
Minimaal 1 maand, maximaal maakt volgens mij veel minder uit (ik dacht maximaal 6 maanden maar dat weet ik niet zeker) Hier zelf de voorkeur voor 2 maanden er tussen maar volgens mij is nog wat langer geen probleem. Hier pas met 9 maanden de eerste gehad, eerdaags de 2e (maar nu tandjes en verkouden) en dan 6 maanden na de 2e de 3e prik.