Haai meiden.. ik moet nog even klagen hoor.... ik ben echt helemaal op Mijn vriend zit de hele week op een beurs in Duitsland... uitslapen, uit eten, (ook wel druk en vergaderen maargoed hij kan SLAPEN) en Tom mijn jongste is vanaf zaterdag al ziek. Koorts is inmiddels wel weg, eergisteren en gister nacht heleboel gehuild. Gisteravond van 9 tot 1 echt krijsen en creperen van de pijn. Daarna in zijn bedje gelegd en kon er elk kwartier uit. (en dat na mijn eerste stage dag, ik was zo moe al) Het was vreselijk om mijn zoontje zo te zien, ik moest zelf ook huilen.. wist even niet meer wat ik moest doen... Mijn oudste daardoor ook een paar keer wakker. Ik heb echt niet geslapen Net bij de huisarts geweest en hij krijgt nu medicatie voor zijn maatje (Losec) heeft vorig jaar reflux gehad, en nog steeds af en toe maagzuur dus huisarts denkt dat het dat is (was wel huisarts in opleiding) Maar morgen moet ik dus weer stage lopen, maar ik krijg zelf ook keelpijn nu. (ik word vaak ziek als ik een paar dagen slecht slaap). Ik hoop zo dat vannacht beter gaat want ik ben kapot. En dan moet ik ook nog voor Maandag een grote voorbereidingsopdracht af hebben en ik zou ECHT niet weten wanneer ik dat moet doen. mijn vriend komt zondag avond pas thuis.... maar wil eigenlijk vragen of hij eerder terug kan komen..... wat vinden jullie kan ik dat maken of is dat lullig? Ik kan gewoon niet meer
Ik zou gewoon je vriend opbellen en de situatie uitleggen en dan vragen of hij de mogelijkheid heeft om eerder thuis te komen. Waarom is dat lullig?
he bah. Vervelend hoor. Kun je niet iemand anders vragen om je te helpen? Ik zou mijn man niet terug laten komen.
Jeetje meid... dat is niet niks. Het is al heftig genoeg met 2 kindjes, als je dan ook nog moet stage lopen en de kindjes en/of jijzelf niet lekker zijn is dat helemaal geen pretje! Je kunt het zeker voorstellen aan je vriend, is hij daar voor zijn werk? Dan is het misschien niet haalbaar voor hem om eerder terug te komen? Volgens mij wonen we vlak bij elkaar. Als ik je ergens mee kan helpen.... ? In ieder geval veel sterkte en preventief paracetamol en trachitol nemen!
ik zou ook proberen iemand anders te regelen zodat ik bij kan slapen, maar waarschijnlijker in mijn geval is dat ik doorga totdat ik er letterlijk bij neeval, ben een beetje allergisch geworden voor hulp te vragen, maar goed dat is mijn eigen punt. En in jouw geval is er niemand anders dat zou ik het wel vragen of hij morgen al terug zou kunnen komen ofzo.
oo he bah, beterschap.. ik zou mijn man wel bellen en vragen of hij eerder terug zou kunnen komen. je belt em niet om iets lulligs dus waarom niet
Wat rot voor je meid! Ik vind het wel kunnen om te vragen of je vriend eerder terug kan komen. Maar heb je misschien anders familie of vrienden in de buurt die je kunnen helpen? Dat zou ik eerst proberen, pas in het uiterste geval je vriend terug roepen. Sterkte!
haai haai bedankt voor de snelle reacties, mijn schoonmoeder komt zodat ik even kan slapen. super lief. maar mijn moeder woont in Friesland en die komt denk ik niet helpen. die moet ook werken het weekend en gaat morgenavond met haar vriend op pad. dus de nachten zal ik toch echt zelf moeten doen..... Nouja ik hoop maar dat vannacht beter is. anders ben ik morgen een spook op mijn stage.
Precies dezelfde gedachten hier. Ik zou anderen vragen, ouders/schoonouders/vriendinnen/buren enz. En wel de situatie aan je vriend uitleggen, dan kan hij zelf de keuze maken om terug te komen.
en kan je je kindje niet bij jou op de kamer leggen? Dan hoef je er in elk geval niet telkens helemaal uit... Geef je je kindje wel paracetamol ook s avonds? Verder kan je altijd overleggen met je man, of er niet érgens een mogelijkheid is. Kan het (eigenlijk) niet, dan niet, maar overleggen kan altijd.
Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd om van je partner te verwachten dat hij naar huis komt.. Ik begrijp heel goed dat het nu even heel klote en zwaar is, maargoed om het maar even lullig te zeggen, dat is het risico van kinderen en een baan/studie. Ik denk dat het even doorbijten is en hopen dat het allemaal snel weer wat beter is.. sterkte!
Kan het wat aardiger. T.s is gewoon moe begint net aan een stage met een ziek kind een paar nachten al aan het spoken en niemand echt om op terug te vallen vind t.s niet klagen hoor. Als hij het zou kunnen zou het voor t.s een hoop schelen als hij een dagje eerder naar huis kan komen indien mogelijk.. Haar studie is ook voor zijn toekomst. T.s sterkte ermee. En hopelijk op een beter nacht als vannacht.
Maar ook hij heeft toch kinderen en een baan. Ook zijn risico dus. Ik zou het gewoon vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen. In ieder geval fijn dat je schoonmoeder nu even komt. Sterkte!
pardon? ik verwacht toch helemaal niet dat hij thuis komt, ik vroeg me af ik het lullig als ik vraag hem eerder thuis te komen. En ik weet heel goed dat dat het risico is, maar dit is mijn eerste stage week en ik moest het gewoon even kwijt....
nee ik vind het niet lullig om te vragen of je man naar huis komt. Je bent tenslotte met zijn tweeen ouder. En ik snap niet waarom jij alles moet doen, je hebt alle twee zorg aan je kind. dus ik zou hem opbellen, situatie uitleggen dat je het niet trekt en vragen of hij eerder thuis kan komen...(zorgverlof?) je eerste week is altijd vermoeiend, maar ook zo belangrijk...een eerste indruk krijg je maar 1 keer
Kan me voorstellen dat je kapot bent! Ik ben nu ook een paar weken alleen, moet stage lopen, naar school en had ook nog eens examens vandaag. En zat deze week dus ook met een zieke dochter. Mijn tip neem een lekkere warme douch even lekker scrubben, verfrissend maskertje en dan vanavond lekker vroeg warm onder de wol met je kleine naast je. Zorg dat je alles paraat hebt liggen, paracetamol,drinken enz.
oh bah wat rot... en vooral dat je dan net nu ook je stage hebt.... Ik zou gewoon je man bellen en het hem uitleggen wat er thuis aan de hand is... waarom is zijn werk belangrijker dan de jouwe? samen hebben jullie kinderen dus kun je er ook samen over hebben en oplossingen zoeken..... als je man eerder naar huis kan komen, en volgensmij als ik dat zo lees (uitslapen, uit eten e.d.) kan dat best.... dan kan hij de nachten doen zodat jij fris op je stage verschijnt! is immers voor jullie toekomst als gezin toch!
idd hij is ook papa, waarom moeten meteen alleen de moeders ervoor op draven, hij is toch ook 50% ""ëigenaar""" om het zo even te zeggen. ik zou hem gewoon bellen en vragen of hij vrijdag avond bv naar huis kan komen, heb jij 2 nachten slaap en in iedergeval 2 dagen om wat te doen.