Ik ben kapot...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door MamaIII, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou lekker weer. Alsof hij 24 uur later wel klaar is. Komop zeg. Beetje suggestief maar hij had vast plots wat anders wat hij leuker vond.

    Knap van je! Je kunt het ook zelf! Hij zakt er maar in!
    Jij met je kindjes! Wedden dat jullie het heel leuk gaan krijgen?!
     
  2. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    0
    0
    Idioot tot de honderdste die "vader" (of beter: zaaddonor). Hoop alleen dat hij vanavond niet totaal onverwacht voor je deur stond.

    En helemaal niet weird ofzo dat je tegen je kindje spreekt. Als het je kan helpen met de verwerking, des te beter.
     
  3. Arinna

    Arinna Actief lid

    22 sep 2014
    151
    0
    0
    Jeetje jij zit ook echt in een rot situatie.

    Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje dan jou en ik praat ook tegen mijn buik. Dus helemaal niet weird. Ook ik vertel al waarom papa er niet is enz. Ik voel mij daarna ook meestal opgelucht en een stuk beter.

    Jij komt er wel met je kindjes! Heel veel sterkte x
     
  4. Noah04

    Noah04 Actief lid

    9 mei 2014
    354
    0
    0
    Dit laat je dan toch echt zelf toe hoor, dat om de hoek kijken. Zoiets hoed je maar een keer te besluiten en na te leven. Dat hij elke keer om de hoek komt kijken, geef je zelf gelegenheid voor. Wat is er mis met blokkeren? Op telefoon, email, FB, etc?
     
  5. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Je komt heel sterk over, hoe gaat het nu ts?

    Hoop dat hij is een keer een keuze maakt, of hij een vader wil zijn, ja/nee.. Want heel hard gezegd is dat het, in mijn ogen.
    Iemand die jou zo behandeld, is jou niet waard.. En al helemaal de kinderen niet, slecht voorbeeld zo'n man..
     
  6. MamaIII

    MamaIII Bekend lid

    29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Eigenlijk gaat het, op de zwangerschapskwaaltjes na, heel erg goed :)! Ik vind steeds meer mijn krachten terug en mis hem eigenlijk zga niet meer. Dinsdag echo, dat zal wel weer even een confrontatie momentje zijn, maar die horen erbij. Ik ga dan vooral genieten van mijn kindje op het scherm, samen met een hele lieve vriend die mee gaat :).
     
  7. sas77

    sas77 Actief lid

    18 sep 2014
    183
    0
    0
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Heel veel succes morgen en vooral genieten!
     
  8. MamaIII

    MamaIII Bekend lid

    29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Dankjewel, nog 24 uur en dan heb ik mijn mini mensje weer even mogen bewonderen en mag het nieuws (als alles goed is met hem/haar), de wijde wereld in :)!
     
  9. Klavertjegeluk

    15 mei 2014
    34
    1
    8
    Gelderland
    Jeetje meid wat heftig!

    Je doet het goed en kan het zeker aan zo aan je berichten te lezen!
    Heb en hou vertrouwen in jezelf! Geniet va je echo morgen! Op naar die prachtige baby in beeld! JOUW kindje!
     
  10. Moli

    Moli Niet meer actief

    En alles goed :D
     
  11. Brinta

    Brinta Fanatiek lid

    9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Geniet van je echo vandaag!
     
  12. MamaIII

    MamaIII Bekend lid

    29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Het was super, beebje doet het heel goed :)!
     
  13. sas77

    sas77 Actief lid

    18 sep 2014
    183
    0
    0
    Dat is fijn MamaIII!! Hoe is met jezelf?
     
  14. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Fijn om te lezen, dat het met zowel jou, als de baby goed gaat!
     
  15. MamaIII

    MamaIII Bekend lid

    29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Een vlugge update: ons contact lijkt te verbeteren. We hebben weer normale gesprekken zonder ruzie en hij lijkt te beseffen dat er echt een kindje aan gaat komen, ons kindje... Volgende week en begin januari gaat hij mee naar de echo's en verder gaan we proberen om structureler af te spreken om op welke wijze dan ook, weer meer tot elkaar te komen. Dit omwille van dat kleine floepje in mijn buik.

    Ik heb via zijn beste vriend vernomen dat zijn liefde, echt wel een vlucht blijkt te zijn. Hij loopt bij haar tegen een muur op, omdat hij niks mag zeggen over mij of de baby. Daar heeft hij het heel moeilijk mee. (Eerlijk, ik snap haar wel...) Hij weet niet dat ik dit weet en dat ga ik zo houden, hij komt er vanzelf wel een keer mee.

    Tussen ons zal het niet goed/goed komen, maar als we iig weer respectvol met elkaar om kunnen gaan, ben ik al heel erg blij :).
     
  16. Brinta

    Brinta Fanatiek lid

    9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wat fijn dat jullie contact aan het verbeteren is!
    En prettig dat hij mee gaat naar de echo's, hopelijk begint hij een beetje van de schik bij te komen en gaat hij alles een plekje geven.

    Ik hoop erg voor jullie dat jullie inderdaad nu en straks als de baby er is gewoon respectvol met elkaar om kunnen gaan. Ik probeer dit zelf ook met de vader van mijn kind en dat lijkt me voor het kind het ook beste.
     
  17. sas77

    sas77 Actief lid

    18 sep 2014
    183
    0
    0
    Fijn dat het wat beter gaat in jullie contact, ook goed om te lezen dat je voor jezelf heel duidelijk weet wat je wel en wat je niet wilt. Maar hoe gaat het nu met jouzelf?
     
  18. MamaIII

    MamaIII Bekend lid

    29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Deze zwangerschap valt me als bijna 35 jarige fysiek erg zwaar. Bij de jongste was ik 28 en ik merk echt een groot verschil. Ik geniet overigens wel hoor :). Ben en blijf gewoon heel moe, snrl duizelig en erg lage bloeddruk. Ik hoop dat het vanaf 20 wkn op die vlakken wat beter mag gaan.

    Verder kijk ik uit naar de 19e, dan weten we eindelijk of er een broertje of zusje in mijn buik 'woont' :D!
     
  19. sas77

    sas77 Actief lid

    18 sep 2014
    183
    0
    0
    Spannend mamaIII, ik ben benieuwd. Heb zelf de 17e de combinatietest, dus ook voor mij een spannende week.

    Wel vervelend dat je last hebt van de lage bloeddruk en daardoor de duizeligheid. Ik hoop idd voor je dat het met 20 weken beter wordt!. Die vermoeidheid herken ik wel, zou het dan toch aan mijn leeftijd liggen (37) ;). Heel veel succes volgende week!!
     

Deel Deze Pagina