Ik ben klaar met Difrax!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Kellebel1987, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Hier heb ik ook na een tijdje de difrax flessen weggegooid (op de kleintjes na) Mijn dochter weigerde voornamelijk andere spenen, ik had nog een kruidvatflesje liggen, zo'n smalle. Daar passen de difraxspenen in. Dit ging heel goed! Daarna een paar van die flessen gehaald voor 2 euro stuk!
    Trouwens wel een klacht ingestuurd naar Difrax en kreeg twee flessen opgestuurd (waar ik niet op zat te wachten, maar toch netjes...)

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik gebruikte eerst avent, maar dat ging met gewone voeding niet erg goed. Dus die gebruik ik nu als papfles. En voor de rest de difrax (smalle) en speen maat s. En dat gaat erg goed!

Heb geen last van een lekkende fles, eerst wel, maar was een kwestie van een rubbertje draaien in de ventiel en opgelost.

3. rums

rums Niet meer actief

En ja hoor fles is gaan lekken! :( Vanavond maar meteen een klacht indienen. En hopelijk snel een nieuwe fles. Dr Brown fles kreeg hij de laatste keren niets meer uit :-S
    En heb een MAM fles maar dat is vanaf 4 maand en die speen gaat te snel.

4. rums

rums Niet meer actief

Wie heeft de directe link naar het klachtenformulier? Kan m niet vinden op de site.

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Welke speen van dr brown gebruik je? Wij zijn rond de 3 maand overgestapt naar level 2 omdat het echt te lang ging duren...

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Onderaan de site heb je "contact" dan druk je op 'per mail' en dan 'open formulier'

Ik en er inmiddels achter waarom mn fles lekte ik draaide hem te strak dicht! Heb een nieuwe fles gekregen (wel een lelijke witte, maar goed) en prima service verder....

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
  8. rums

rums Niet meer actief

Level 2 hij kreeg ook gewoon melk er uit. En van de ene op de andere dag dronk hij hem sochtends leeg en smiddags kreeg hij er geen druppel uit. Snap er werkelijk waar niets van. Heb gecontroleerd op klontjes. Heb de fles elke dag uitgekookt. En de momenten dat hij er niets uit kreeg kwam er ook moeilijk een druppel uit voor controle op de pols. Terwijl die niet megastrak zat.

@Kellebel
    Dank voor de link.
    Had het formulier al wel gezien maar dacht dat ik de vorige keer een ander formulier had ingevuld.

Is iemand trouwens bekend met scheurtje in de difrax fles? Zit namelijk een scheur van 1 cm op het stuk waar je de dop opdraait.
    Fles is niet gevallen.

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als de Difrax flessen vacuum zuigen moet je met een tandenstoker even t ventieltje doorprikken.

10. rums

rums Niet meer actief

Klopt hebben we van begin ook gedaan. De fles is nu ongeveer 1 a 1,5 maand in gebruik maar laatste dagen begint hij te lekken. Zowel onderkant als bovenkant.
    Heb net vanmiddag de 2+ spenen gekocht voor de MAM fles en dat gaat gelukkig goed. Al wordt de speen soms ook vacuum gezogen maar dat is denk ik een kwestie van tijd.

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Tot 2 maanden de ziekenhuisflesjes.. Alles geprobeerd.. Avent difrax chicco nuby dr Brown, standen, smal, breed, dental, gewoon.. Niks hielp hier
    Toen werd bekend dat ze verborgen reflux had, stapten we over naar Friso comfort.
    Toen kwam ik weer terug bij avent, speen 2 :D en dat s voor de rest altijd zo gebleven..

12. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik weet het niet ik hoor veel mensen over negatief difrax maar ik heb 3 flesjes ultraSon van 2013 en gebruik het al bijna 3 mnd en ben erg tevreden.. ze lekken nooit..!!!
    En schoonmaken super makkelijk door brede onderkant.. Ik zorg wel elke keer dat rubberen onderkant bij gaatje goed schoon is want als er melk resten erin zitten dan lekken ze inderdaad (had ik in begin toen ik gewoon simpel uitspoelde)..
    Met avent drink ze binnen 5min leeg. Dr brouwn 10min dus difrax was enige die echt goef aansloeg hier met dentalspeen (friso comfort). Imiddels zuigbehoefde iets minder dus kersspeen gaat ook 20min mee nu..

13. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Wij zijn juist wel tevreden over de Difraxfles. We hebben andere geprobeerd, maar blijven terug komen op de Difrax. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Door het harde zuigen, gulzige drinken, hikken en spugen van onze zoon, zijn we over gegaan op een andere speen, die past op elke Difrax s-fles. Ideaal!

14. chan32

chan32 Lid

10 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook difrax gebruikt maar ze had veel krampen dus overgestapt op dr. brown brede variant.. en een geweldige fles... 2 weken geleden ging ze ineens langer over fles doen....kwam ik erachter dat ze level 2 speen nodig had.. hahaha beetje suf maar nu gaat het weer prima.. ik heb voor de pap wel even moeten speuren maar dat lukt met de level 4. En ik zag dat iemand zei dat de dr brown fles duur is.. maar valt reuze mee.. 8.99 euro bijna net zo duur als de difrax..

Deel Deze Pagina