ik ben kwaad...

Discussie in 'De lounge' gestart door linnepinneke, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

goh ik dacht dat ik al een kwaai wijf was hahahaha maar jullie zijn nog veel erger dus zo te lezen ( ben de enige nog die niet boos zou zijn) zal me man es laten lezen dat ie het best met mij getroffen heeft toch hahahaha

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou een andere erin zetten vind ik echt zonde omdat ik het een hele mooie set vind!!! Mooi roestvrijstaal! Maar manlief heeft de verzekering gebeld, we krijgen iig een deel terug en als hij 6 jaar of jonger is helemaal! Meneer is nu de keukenzaak gaan bellen want we weten niet precies hou oud dat de keuken is... Gaat iig rond de 6 jaar hangen

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Snap je helemaal je bent zelf al verkeerd uit bed gestapt. Je man waarschijnlijk ook die had dus ook een ochtendhumeur aan het kapot slaan van die oven te merken haha. Hij was duidelijk ook niet helemaal in zijn hum. Jij moet ongesteld worden dat kan bij mij ook wel eens voor:x momenten zorgen.

Je man zal het dus niet expres gedaan hebben jij voelde je neit expres zo. Vanaaf het eens goed maken samen van we waren beide niet te genieten vanmorgen.

Dat geld is een hoop geld voor dat geld zou ik denk eerst een kleine magnetron kopen bij de blokker om in elk geval de melk te kunnen verwarmen. HIhih.

En een pannetje met water en melk moet ook gewoon kunnen komt goed allemaal.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zou blij wezen dat me vent ze polsen niet met glas zitten.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

TS, ik snap wel dat je daar boos om wordt hoor. Hier ook een vent die om de haverklap zulke stunts uithaalt en daar kan ik dan echt zo van balen.
    Kijk, als het echt per ongeluk gaat, is het wat anders. Maar boos worden en dan een glasplaat kapot meppen? Dat is toch echt gewoon heel erg verwijtbaar gedrag, zou ik denken. Je kunt ook gewoon even uit je vel springen van irritatie, als zo'n magnetron niet doet wat ie moet doen. Gelijk gaan slaan en e boel mollen, ja, daar zou ik dus echt pislink van worden.

Maar fijn dat je verzekering een deel gaat vergoeden! Dat scheelt dan weer! (en dan heb je straks dat irritante knopje ook niet meer, dat scheelt ook ;)).

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat heb je gezegd dan? Hij is gevallen of hij doet het zomaar opeens niet meer?

7. Dana

Dana Niet meer actief

vraag ik me ook af, je krijgt geen (gedeelte van je) geld terug als je zegt dat je hem kapot hebt geslagen. maar goed de knopjes deden het al langer niet natuurlijk.

ik begrijp best dat je even heel kwaad was!

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hij heeft zelf de verzekering gebeld en gezegd dat hij er tegenaan gekomen was. Vonden ze blijkbaar genoeg info en ze vroegen nog of hij zich niet bezeerd had hahaha
    Ben ook allang niet boos meer... Hij vroeg wat we gingen eten, krijgt tie van mij als antwoord een lekkere magnetron maaltijd hahaha vond tie niet heel grappig whahahahaha

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Nou ik kan er wel om lachen hoor haha:D

Deel Deze Pagina