Ik had ook erg boos geworden en weet niet of ik mij in zou kunnen houden. Voor zo'n vervelend mens is een rolletje behang en wat lijm niet genoeg, die zou je in het beton moeten gieten.
Wat ik dan niet snap is waarom zij nog in je Hyveslijst staat als het zo'n vreselijk mens is. Dan wil je toch niet dat ze jou kan volgen, of ben ik nou gek?
ja eeh tis mn schhoonzuster he kan dr niet ineens verwijderen daar komt toch de grootste bonje van dan
Nou dan zou ik haar lekker negeren als ze iets stoms zegt en antwoorden als ze wat leuks zegt. En je proberen niet zo druk maken als ze zoiets zegt. Je weet wie het zegt en het is zo zonde van je energie. Je kan wel van alles willen zeggen, maar zoals je haar beschrijft zal het toch niet binnenkomen. Lekker laten lullen dus.
ik zou het haar flink laten voelen door de opmerking te negeren en te wissen, dat doet denk ik nog het meeste pijn voor haar, als je er op ingaat dan heeft ze wat ze wil, drama! klinkt alsof je een echte drama queen in de familie hebt!
@ Eefke Zij kan er ook niks aan doen dat ze het achter het behangplakken blijkbaar letterlijk opvangt Wat een tr*t zeg
nee snap ook niet dat iemand dat letterlijk oppakt. is volgens mij een hele normale nederlandse uitdrukking maar ja
oeps zit net te reageren (nu zal ik wel helemaal gestoord zijn volgens haar hahaha) maar idd tis een heel normale uiting en die reactie slaat echt als een lul op een drumstel