ja , dat zal ik ook hebben denk ik , maar wat zielig zeg met zijn alllen , en nooit alleen he klootzakken! sterkte met je man en dat ie het maar gauw weer vergeet , ga wat leuks met hem doen uit eten ofzo ? gr jmm
Idd Hij moet echt aangifte doen hoor! Wie weet zijn er meer mensen door ze in elkaar geslagen. Een melding van zo'n grote groep valt wel op. Laat hem aangifte doen tegen degene die hij nog wel kon onthouden. Logisch dat hij ze niet allemaal weet natuurlijk. Heel veel sterkte. dit is echt te gek voor woorden.
dat meen je niet zeg wat vreselijk..... wat een impact heeft dit op je vriend en op jou! De daders MOETEN echt gepakt worden hoor , dit kan niet ongestraft. wat vreselijk! Heel veel sterkte met de verwerking. Hoop dat je vriend spoedig lichamelijk weer hersteld en geestelijk ook voor jullie beiden! sterkte!
Bah, dat is zeker schrikken. Is het een grote plaats dan waar het gebeurde? Of een dorp? Heeft er niks mee te maken, maar ben beetje nieuwsgierig..
Najah zeg, verschrikkelijk! Hopen dat ze de daders snel vinden en die een goede straf te gemoed zien (maar die straf zal helaas wel tegen vallen hier in NL). Sterkte voor beiden!
Het is in Lochem gebeurd. We zijn op het bureau geweest. Agente werd weggeroepen. Gegevens genoteerd en ze bellen he, om de aangifte af te ronden. Heb hem thuisgebracht en hij ligt nu lekker te slapen. Woont thuis dus zijn ouders zijn straks bij hem. Klap komt nu bij mij pas binnen. Wat een misselijke mensen op de wereld.. Zonder te discrimineren: het was een groepje buitenlandse jongeren die naar het schijnt veel hangen hier in het dorp. Hoop dat ze ze kunnen pakken oid. Afwachten maar even..
Vrijdag staat er een afspraak om aangifte te doen. Ik kan het nog steeds niet bevatten. Ben zo enorm kwaad! Ik hoop dat ik ze tegenkom, maai ik ze stuk voor stuk naar de grond. Ik weet dat dit onrealistisch is, maar pff. Vriend wil er niet meer aan denken en over praten. Of dit nou de manier is het te verwerken.. Nouja. Ik accepteer zijn keuze maar. Mijn woede zakt ook wel weer, maar het is nu nog te vers daarvoor.
Sterkte Meid en ook je vriend. soms dan denk ik echt: in wat voor wereld leven wij nu? echt onbegrijpbaar dit en dat er mensen zijn die dit doen!
Ik weet ook niet in wat voor een wereld we leven. Soms denk ik wel eens dat ik gewoon een wapen/mes oid bij me moet hebben om enigzins met een veilig gevoel over straat te kunnen. Absurt ook.
In lochem? daar woon ik 10 minuten vanaf, mijn vriend werkt daar.. gadver.. welk parkje was dat anders PB me maar ff want ik loop daar ook regelmatig.. gadver voel me hier net zo veilig..
zou je niet verwachten in zo'n dorp als lochem! maar tegenwoordig zijn ze overal zo aggressief als de pest! Sterkte ermee voor jou en je vriend! Hopelijk houdt ie er niet veel aan over!
in lochem?pff zeg ik bedoel das nou niet echt een grote stad ofzo. zonder verwijten ofzo maar als het nu in dtc of arnhem zelfs zevenaar was gebeurd had ik het denk ik nog anders gevonden! maar het niet minder erg natuurlijk! maar daar had je waarschijnlijk meer kans gehad op getuigen gehad. nu vrees ik het ergste eigenlijk! sterkte!!
Ik snap je Amfy. Woonde in Didam en nu in Zutphen. In Didam en omstreken en hier in Zutphen had ik het eerder verwacht. We zullen zien. Dank je.
Heb je geen vrienden bij de kickboxschool die er even langs willen gaan? Niet de juiste oplossing I know..... Hopelijk mag/kan de politie er tijd aan besteden en worden ze gepakt en serieus aangepakt. Hier in de buurt was de oplossing van de gemeente overigens te teleurstellend. De heren werden beloond met een bekertje chocomel op het politiebureau en een buurthuis en af en toe leuke gratis workshops, want ze zitten natuurlijk in een moeilijke situatie en daarom doen die groepjes zo....:x.
Oja, tuurlijk. Laten we ze vooral niet straffen. Pfff. Ik word er zo simpek van he. Ben echt in staat om daar te gaan zitten wachten tot ze er weer zijn en ze eigenhandig wat aan te doen. Blegh. Als de politie er maar wat aan doet. Anders ga ik daar wel stennis staan schoppen. Kom nou heel gauw. Als je terug zou 'vechten' ben jij ook nog degene die opgepakt wordt. Nederland, bekrompiger kunnen we het niet maken.
Ik ben bang dat de politie liever zelf ook even een blokje om loopt bij het zien van 10 van zulke knulletjes.. he brrr wilde net deze week 's avonds nog ff sintinkopen daar doen, maar ga daar dus echt niet meer alleen lopen.
Moontje was het nou het parkje waar je regelmatig loopt? Ik heb zo'n hekel aan zulke trieste groepjes die anderen maar in elkaar slaan, in hun eentje kunnen/durven ze het niet dus gaan ze maar met zijn 10en op iemand inbeuken bah!! :x:x Kan er zo kwaad om worden! Vind het echt erg voor jullie. Helaas gebeurt dit in zoveel plekken, in grote steden maar ook in kleine dorpjes. Heb zelf zoiets meegemaakt vroeger in R'dam en kan je zeggen dat het toch een grotere impact op je leven heeft dan je zou denken. Sterkte
He jakkes, wat vreselijk. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten! En dan in Lochem, dat zou je inderdaad niet verwachten! (Heb zelf familie in Borculo wonen, dus ben een beetje bekend daar.) Ik las eerder de tip om slachtofferhulp in te schakelen. Da's helemaal geen gek idee hoor! Maar dat moet je vriend wel willen, natuurlijk. Sterkte ermee en ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen!
Wat erg voor jullie! denk dat slachtofferhulp inderdaad geen slecht idee is. Hij moet er i.i.g veel over praten om het te verwerken... Sterkte ermee!!