En ik haaaaaat huisartsen. Ik hoest al jaren, ik heb op mn 4e erge kinkhoest gehad en daar ben ik toen bijna door gestikt. Vanaf dat levensjaar hoest ik elke dag. Elke fokking dag hoest ik. Toen ben ik op mn 12e gaan roken, want dat was natuurlijk zeer stoer. Toen ging het hoesten natuurlijk door, maar er kwam op een gegeven moment slijm bij, heel veel slijm. Toen ben ik na 10 jaar roken (1+ pakje per dag) gestopt met roken. De 1e 2 maanden bleef ik slijm ophoesten, elke ochtend van die dikke proppen( sorry ) dit was normaal omdat mn longen zichzelf gingen schoonmaken, opruimen van de vieze troep. Maar sinds een jaar zijn deze geel/groen van kleur. (weer sorry) en ik hoest nog steeds. Elke ochtend en middag hoest ik slijm op, en het blijft maar doorgaan. Al jaren. Nu ben ik ermee naar de huisarts geweest omdat ik ook erg vaak vermoeid ben en kortademig ( niet met sporten alleen, dat is het vage) En nu moet ik vanmiddag om 4 uur terugkomen om "wat dingen te bespreken" Ik schijt zo in me broek he, en dan zolang wachten! Ik denk dan gelijk de ergste dingen... wat een graftakkezooi weer. Wie heeft deze symptomen nog meer en weet wat informatie? Klacht; huisartsen die je zolang laten wachten, -1
Ik herken het niet, maar wens je wel succes voor straks. Als hij geen foto's heeft laten maken, sputum heeft laten controleren zal ik niet al te rare dingen verwachten als ik jou was.
alleen bloed afgenomen en me slijm is wel opgestuurd ergens heen maar daar zou ik pas over 2 weken uitslag van krijgen.
Veel succes en sterkte bij de huisarts! Het kan van alles zijn dat slijm ophoesten dus ik zou maar even rustig afwachten over wat de huisarts zegt als ik jou was.... Laat je ons weten hoe het is geweest ?
Dan snap ik je stress wel, zou ik dan ook hebben. Misschien dat ze in het bloed een ontsteking hebben gevonden, dat zou ook het gekleurde sputum verklaren. Nogmaals veel succes.
Gezien de kleur denk ik aan iets van bronchitis ofzo... Groen geel slijm... Ik denk niet meteen aan een tumor om het maar hardop te zeggen Succes!
sterkte,ik hoest ook al jaren en heb altijd slijm,maar niet zo erg als jij beschrijft. Toevallig ga ik vanmiddag ook naar de ha maar dan omdat ik al 2 weken doodmoe ben.
Ik moest ook gelijk aan (chronische) bronchitis denken, heb je daar ooit een diagnose voor gehad? Succes vanmiddag, valt vast allemaal mee!
waarschijnlijk hebben ze wel iets gevonden in je bloed en of het sputum, als ik je verhaal zo lees zou ik echt dnken aan een ontsteking, sterkte voor straks!
rare vraag misschien, maar zijn je ouders vroeger nooit met jou naar de HA geweest toen je klein was voor onderzoek? Hoop dat het verder niks ernstig is.
jawel en naar het ZH, alleen kwam daar toen uit dat het een verkoudheid was, of een nasleep van de kinkhoest, of inspanningsastma.