Ik ben me kapot geschrokken..

Discussion in 'De lounge' started by Gwen81, Dec 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb denk ik al een idee wat voor 'bouwlamp' je hebt opgehangen.
    Degene die het nou nog in zijn hoofd haalt om in je tuin te komen staat direct in de spotlights! (schrijf je dat zo?)
    Maar is je tuin niet afgesloten dan?
    Enne het zou mij ook niet boeien hoor als daardoor mijn tuin op een kermis lijkt. Zolang jij je er maar beter door voelt.

2. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Ik heb een groot hoekhuis, wat meteen aan de weg ligt. Er staat een hek(je) omheen. ongeveer 1mrt hoog maar met gewoon open gaas eronder ofzo. Maar aan de achterkant bij de steeg, daar moet ik nog een schuttingdeur plaatsen. Nu heb ik al mijn containers er maar neer gezet, om zo de doorgang te blokkeren.
    T is een huurhuis en t was al zo. Heb nu het geld niet om een schutting te plaatsen helaas..

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat schiet idd niet op zo'n hekje. Jammer is dat hè als geld een belemmering is. Zeker als het je gevoel van veiligheid in de weg staat. Ik heb een tussenwoning maar mijn tuinhek is laag en stuk aan de achterkant. Aan de voorkant een hegje en voor mijn looppad (hoe noem je zo'n stukje?) zit niet eens een hekje oid.
    Ik maak mezelf altijd wijs dat een inbreker wel gek moet zijn om bij ons in te breken. Voor en achter ons huis staan nl veel interessantere 'stekjes'.;) (lees dikke koopwoningen met 2 auto's voor de deur)

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ontopic ik heb vandaag al 2x het kooitje gecontroleerd en ik loop de hele dag al met schoenen aan in huis.. Ook kijk ik steeds op de grond of ik 'iets' zie lopen.:) De schrik zit er nog steeds goed in.

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,088
    0
    36
    hahaha moet wel lachen om jullie verhalen hoor!
    kan me voorstellen dat je een sprongetje maakt als je opeens een ding op de trap ziet lopen.

Ik heb wel eens gehad dat k de trap op moest en er in de gang stond een vuilniszak met een paar van die latten eruit. Ik ben altijd al zo'n schijterd met de trap oplopen..maar deze keer keek ik achterom.
    Lijkt het dus net alsof er een gedaante onderaan de trap stond!
    Ik gilde van schrik. Is het gewoon de zak waar ik NET langs ben gelopen..
    wat en held ook he. Manlief gelijk aan de trap die dacht half dat ik van de trap viel. heb het nu ook wel eens dat ik zonder rede de trap heel snel oploop (met in gedachte al die enge films:) 8):D)

6. macaaney

macaaney Lid

Feb 6, 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    Toen ik hier net woonde ben ik me rot geschrokken van mijn vriend..
    onze achterdeur zit in de badkamer(ja hoe krom ik weet het..) ik woon in een apartement dus alles is gelijkvloers en dan een tuin .. en de achterdeur zit dus in de badkamer(waarom hij neit in de keuken zit die ook aan de achterkant zit .. geen idee:S)
    in ieder geval mijn vriend had avonddienst tot 12 uur.. dus ik ging om half 10 even lekker douchen.. en had de deur op slot gedaan.. we woonde er net dus er hing nog geen douchegordijn en ik hoorde iemand aan het slot ik schrok zo erg .. stond helemaal te shaken komt mijn vriend binnen en die zegt "waarom schrik je nou ik heb je wel vaker naakt gezien hoor"
    en ik snap helemaal hoe jullie je voelen! maar het is wel grappig om het later terug te lezen;)

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    :D Haha, ow zo herkenbaar dit soort verhalen..

Ik ben een paar weekjes geleden me helemaal rot geschrokken.. Zat hier bij de computer, en schuin-rechts achter me is onze balkondeur.. Ineens hoor ik iets ritselen in de hor-lamellen...
    Ik dacht de wind omdat het klepraampje boven de deur altijd op een kier staat..
    Keek toch even om, en zag ineens een staartje door de lamellen heen komen! Er was gewoon een muis via ons balkon, via dat klepraampje naar binnen gekomen.. ARG! Schrik 1...

Riep dus hard mijn vriend: Hè er zit gewoon een muis hier!?
    Hij geloofde het niet... (via t balkon, ja joh.. zal de wind wel zijn)

Toch maar even kijken.. deur open maken zodat we hem meteen buiten konden doen evt... Maar helaas... de muis besloot ineens uit de lamellen onze richting in te springen.. Hop de woonkamer in!! Wij schrokken ons allebei helemaal rot... (dachten dat ie al weer buiten was)

Na een klopjacht van 2 uur (begonnen zo rond half 12 's avonds) hebben we hem eindelijk te pakken gekregen... Met onze kleine meid thuis hadden we geen behoefte om te gaan slapen wetend dat die muis nog rondliep!

Tijdens de klopjacht nog verschillende keren geschrokken omdat ie bv weer over onze voeten rende... ineens bovenop de kast zat en weer leek te gaan springen... Grrr

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Paar jaar geleden ook flink geschrokken van een vent die langs me kwam zitten in het bushokje....
    Zat rechts langs me.. en vanaf links kwam de bus.. dus ik keek naar links.... Ineens vraagt die man iets, dus kijk zijn kant op..

Zat hij gewoon zichzelf te trekken...

Whoeahhhhh wist niet hoe snel ik op moest vliegen en een paar meter verder op gaan staan.. (Kon niet verder weg, net buiten een wijk, dus moest echt die bus hebben)

Ook ooit een potlootventer voor het klaslokaal gehad van de school waar ik werkte... School staat net buiten de wijk... en we hadden hem al vaker voor verschillende klassen gehad..
    Helaas had ik de pech dat ik aan het bureau naast het raam zat (winter, het schemerde al).. en toen hij dus op het raam klopte vlak langs me met zijn jas open schrok ik ook wel ff flink!

9. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D Haha ik moest al lachen om de reacties die er weer bij gekomen zijn maar deze is echt hilarisch!:p Alleen niet voor jou toen natuurlijk.. Omg dat is echt vreselijk!

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha ja maar achteraf baalde ik wel dat ik schrok en verderop ging staan... daar heeft ie natuurlijk lol aan gehad!

Had gewoon moeten lachen van goh, dies klein ;)
    maarja... das achteraf!

11. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik heb het eens jaren terug gehad, ik denk dat ik een jaar of 16 was, en oppaste bij mensen thuis, op hun kinderen, die boven lagen te slapen. Mijn vriendin zou ook nog komen, om gezellig te kletsen.
    Op een gegeven moment gaat de voordeurbel, en ik doe de deur open, en dacht dat het mijn vriendin was. Staat er een klein mensje met een verwrongen gezicht en die zegt met een hele enge stem: hallo.
    Mijn hart zat in mijn hoofd, zo schrok ik, ik heb de deur hard dicht gegooid, en moest echt gaan zitten om bij te komen. het bleek dus achteraf mijn vriendin te zijn: ze was door haar knieen gegaan, had een zwarte panty over haar hoofd getrokken en een gek stemmetje opgezet. 2 uur later had ik er nog last van!

12. Tuana

Tuana Actief lid

Aug 10, 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om sommige reacties heb ik echt moeten lachen! :D Dat vooral van Fontana vind ik doodeng, brr.

Zelf had ik het vorige week op me werk nog. Ik dacht dat ik alleen was in het kantoor en was het een en ander aan het opruimen/schoonmaken. Komt me baas ineens heel droog achter een openstaande kastdeur vandaan, dus ik sta ineens onverwachts oog in oog met haar. Ik schrok me rot en slaakte een harde kreet, met als gevolg dat zij zich weer wild schrok met een stapel papierwerk in haar handen. Ik vraag me later altijd af waarom ik nou zo moet gillen, ik schaamde me rot :);)

13. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    even off topic, maar huur je van een woningbouwstichting of particulier? Als je via de woningbouw huurt zou ik direct contact opnemen dat je daar blijkbaar niet veilig woont en dat je dus een schutting wil! Met een beetje geluk komt ie er dan op (eventueel gedeeltelijke) kosten van de woningbouw. Ken iemand die dat voor elkaar heeft gekregen...

On topic:

Ons eerste huisje was een begane grond appartement in het centrum, slecht onderhoud, heel gehorig, enkel glas etc. Je hoorde altijd wel veel geluiden en als je een goede trap zou geven tegen de voordeur zou je al binnen staan zeg maar. Dus voelde me nooit echt veilig daar.
    Een keer 's nachts werd ik wakker, en hoorde ik ineens voetstappen in de woonkamer. Even beter luisteren of het niet buiten of bij de buren was, nee, echt duidelijk uit onze woonkamer!! Mijn hart zat in mijn keel, zo bang was ik!!
    Ik naast me slaan "schat, wakker worden, er loopt iemand in onze kamer!" maar toen sloeg ik op een leeg bed... het was dus mijn vriend die ik hoorde die van het toilet terugkwam... :):) was te slaapdronken om dat door te hebben hahaha!

Share This Page