ik ben moe van het verzetten tegen haar. update pag. 2

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Jolanda, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Oke het zal ongetwijfeld weer een lang verhaal worden, maar ik weet het niet meer met het volgende:

    Ik werk nu al vijf en half jaar in de nachtdienst, ik ben slaapwacht bij verstandelijk gehandicapten.
    Vijf en half jaar geleden maakte ik twee weekjes schoon in een gezinsvervangend tehuis als uitzendkracht.
    De "baas" van toen vond dat ik goed omging met de clienten, en bood me een baan in de nachtdiensten aan ( ik heb geen diploma's in die richting), en sindsdien werk ik daar.

    Na ongeveer een jaar kreeg ik een nieuwe baas, en vanaf dat moment wou ze me al kwijt, omdat zij alleen mensen aanneemt met diploma's in dit vak.
    Sindsdien doet ze er eigenlijk alles aan om het me moeilijk te maken.
    Opmerkingen als , zou je niet dichterbij huis werk zoeken enz.
    Ik heb haar destijds nog gevraagt of er niet een mogelijkheid was tot scholing, maar als antwoord kreeg ik dat ik dat dan maarzelf moet bekostigen en daarmee werd hhet afgedaan.

    De eerste keer dat ik afbelde was toen mijn vader met spoed werd opgenomen in het ziekenhuis dit was eind oktober maar de exacte datum weet ik niet meer :oops: .
    Ik kreeg later op mijn sodemieter van haar dat ik daarvoor een dag had vrij genomen, want ik moest van mijn probleem niet het hare maken en het zal haar niet interesseren of hij de pijp uitging of niet.
    Dit antwoord zit me toch zo verschrikkelijk hoog, hoe durft ze!!!

    Nu zat ik vanaf 25 november 2005 in de ziektewet, vanwege mjin miskraam, die ik op dat moment nog niet gehad had maar er wel aan zat te komen.
    Na de miskraam kwam mijn vader weer in het ziekenhuis terecht, en ik voelde me totaal niet goed.