ik ben MOE, wat een dag ( nu al) even klagen hoor

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Had hier trouwens gisteren zo'n dag: probeerde o.a. mijn oude (hete, ja dom, maar het vet moest eerst smelten, want het mandje zat er in vast, iemand was vergeten die na het frituren omhoog te laten)frituurvet in een fles te gieten op het aanrecht. De fles viel om, stroomde onder de friteuse. Alles in de vuilnisbak gedaan, hier zat helaas een scheurtje in, want toen ik de zak weggooide was de bodem van de vuilnisbak vet en er liep ook een spoor van de keuken naar de kliko buiten.
    Toen mijn man thuis kwam, zei hij: wat is het hier vet (kon niet alles meteen wegpoetsen), en ik zei: ja, ik ben ook vet (letterlijk en figuurlijk, want ik moet nodig een paar kilo afvallen....)

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ach herken het hoor! Hopelijk dat het toch wat beter gaat straks!

Hier ook een dag die het niet echt gaat worden ;). Gisterenavond gezellig naar het theater geweest, dus later geworden dan normaal. En vannacht zijn de meiden zo vaak wakker geweest dat ik helaas nauwelijks heb kunnen slapen :) dus heb nu wallen tot mijn knieën en een bonkend hoofd. Gelukkig zijn mijn meiden tot nu toe zelf ook rustig, dus dat scheelt.

Sterkte meid!

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

Wat lief zeg!!! Wou dat wij dat hadden....

Deel Deze Pagina