De titel zegt het al! Ik nu 3 of 4 dagen dpo. 2 dagen een temp. Van 37.0 en vandaag 37.1. Afscheiding inmiddels korreliger en verder ben ik moe en last van rug rechts onderin en soms rechts in mn buik richting eierstok. Wie nog meer op het wachtbankje en hoe voel je je?
Ik zit ook op het wachtbankje. Zit nu op 8 DPO. Ik heb wel wat klachtjes. Aanwezige buik. ook als ik er niet op let en ineens gaat zitten voel ik hem. Alleen maar trek in lekkers. Vlagen van hoofdpijn. De eerste dagen DPO waterige afscheiding, gister iets dikker, vandaag nog nix. en vooral winderig Klachtjes welke ik normaal niet echt heb.. dus ben heeeel nieuwschierig.. probeer er niet te veel op te hopen maar toch zou het wel heeel leuk zijn!
Hier ook 8 dpo. Ik ben te veel bezig met dit allemaal dat ik vanalles voel: gevoelige borsten tot aan steekjes in m'n onderbuik. Ik weet het niet hoor... Nog ff afwachten!
Spannend voor jullie zeg!! Wanneer gaan jullie testen dan? ik herken het wel dat je er steeds mee bezig bent, doe je toch automatisch denk ik.
Nice! Ik zal voor je duimen! Hier nog wat 'klachtjes ' die erbij gekomen zijn. Last van krampjes, lijkt beetje op ongi klachten.. beetje hoofdpijn, meer last van stemmingswisselingen, en net een moment gehad dat ik ff behoorlijk duizelig werd.
Spannend! Ik zit vandaag op 5 DPO dus kan bijna testen.. Vriendlief weet ook niet echt wat hij wilt. Hij wilt samen testen maar zegt eerst dat ik gewoon moet wachten tot na mn NOD en daarna zegt hij weer,, van t kan ook eerder Dus ik denk dat ik zondag ga testen, dan zijn we s'ochtends saampjes
Ik verwacht rond de 29e.. aangezien dit pas mn 2e cyclus is weet ik dat nog niet zeker maar gezien het feit ik mn ei rond de 18e heb gehad, denk ik wel weer op rond de 33 dagen te zitten
En hoe is het dames? Hier gaat wel oké! Behalve dat ik erg moe ben, kan wel 11 uur slapen. En heb echt van die ongi. Krampjes. . Gisterenavond had ik ineens waterige vloed en vanmorgen was het behoorlijk creamy. . Daar kan ik dus nog niet helemaal wijs uit. Mn temp blijft gelukkig wel mooi hoog!
Hello, ik zit nu op 12 dpo, voel nog niets, dus kan nog gebeuren. Kan zijn dat ik een lange cyclus heb. Durf ook nog niet te testen.
Hoi dames, Ik meld me ook hier. Niet helemaal op het wachtbankje maar toch weer wel. Wo en vandaag heeel licht positief streepje. Vandaag of morgen is mijn NOD. Ik twijfel of het goed zit. Ik ga maandag weer testen. Hopelijk dan nog steeds geen menstruatie en is het streepje duidelijker!
Nee ik temp niet, vond ik zo'n gedoe! Zit nu op 14 dpo, ben misselijk met vlagen. Ik ga vandaag een paar dagen naar 't buitenland, dus ik ga as zaterdag testen. Kan ook zijn dat ik weer een lange cyclus heb, dat heb ik af en toe, zie ondertekening.
Na een tijd meelezen: Sinds juni spiraal laten verwijderen ivm aanhoudende heftige buikpijnklachten en omdat we toch op korte termijn aan kinderen wilde beginnen. Sinds dien cyclussen van 24-32 dagen, een beetje om en om. Afgelopen maandag korte heftige steken in mijn buik zoals ik gewend ben met ovulatie (al jaren), dagen ervoor en dag van geklust. Sinds vrijdag buikkrampen onder in mijn buik lijkt op menstruatie pijn maar toch anders. Logischerwijs zou het erg snel zijn voor innesteling maar wat kan ik mezelf gek maken, wat denken jullie?
Dat is lastig om te zeggen. Hoe weet je wanneer je ei is geweest? Temp je ook ? Dan zou je het enigszins kunnen meten.
Altijd dezelfde stekende pijn op de dag van links of rechts heb dit altijd al gevoeld voor en zelfs ook tijdens spiraal. Ook een keer gecheckt of het klopt met ovulatie testen. Temperaturen doe ik niet, zulke variërende diensten waardoor het bijna onmogelijk is om dat te doen, helaas.