hallo, Ik wil me even voorstellen. Ik ben suzanne en ben 21 jaar. Ik ben al sinds Februari gestopt met de pil en nog niet zwanger. Ik hoop toch dat het deze maand wel raak zal zijn. Lijkt me in ieder geval leuk om erover te kletsen op dit forum en misschien wel tips te krijgen. Ver iedereen die ook nog aan het proberen is om zwanger te worden: VEEL SUCSES! Liefs Suzanne
hoi suzanne, welkom op het forum. Ik ben zelf 24 en ik ga in november stoppen met de pil. Omdat ik nog ff moet wachten vind ik het wel gezellig om alvast verhalen van anderen te lezen groetjes Nicole
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Dank jullie wel allemaal. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen. Ben nu in ronde 7. Hoop dat het deze ronde echt raak zal zijn. Ik ben nog een beetje aan het uitvissen hoe het werkt met dat temperaturen allemaal. Kwam er ook achter dat ik elke ochtend op het zelfde tijdstip moet temperaturen. Heeft er nog iemand tips voor mij? Is er nog iemand al sinds februari bezig? Groetjes suzanne
Hoi Suzanne, Volgens mij ken ik jou...tenminste als je ook in Noord Brabant woont dan Welkom hier op het forum, het is erg leuk en leerzaam hier! Succes en ik hoop dat je heel snel zwanger bent...
ja rachel.. je kent mij haha.. Toevallig dat je mijn onderwerp gevonden had. Ik heb van deze site al heel veel informatie afgehaald. Vind het echt een leuk forum. Ik had trouwens in mijn vorige stukje geschreven dat ik in ronde 7 zat maar ik heb dit nog eens nageteld en geloof dat ik me vergist heb. Ik geloof da het al ronde 8 is.. ben niet zo'n rekenwonder .. Liefs suzanne
Hoi Suus, Gedult is het enige wat ik je kan meegeven. Je moet er zoiezo een jaar voor uitrekken word altijd gezegt. En proberen er niet teveel mee bezig te zijn, dat helpt namelijk ook! Bij Lindsey ben ik in oktober 2005 met de pil gestopt en vanaf februari 2006 zijn we er voor gegaan. (Voor die tijd condooms gebruikt maar wel m,n lichaam laten ontpillen) en in september 2006 was ik zwanger. Dus vanaf het stoppen met de pil 11 maanden. En bij Jayden was het in 1x raak dus zegt allemaal niets. Tempraturen is zoiezo goed dus dat gewoon blijven doen en tot die tijd proberen er niet 24 uur per dag mee bezig te zijn...(moeilijk I know!)