Ik moest woensdag naar de veloskundige en ik ben twee kilo aan gekomen ik stond al twee maanden op 70 kilo dus ik ben best blij met die twee kilo ja waar het zit weet ik niet maar goed de kleine is ook al aan het indalen en ik ben nog maar 33 weken dus voor mijn gevoel is het mooi vroeg Hij heeft mijn hb ook nog even gecontroleerd omdat ik aan de staaltabletten zit maar die was ook nog steeds het zelfde als voor twee weken terug maar verder was het allemaal goed ik moet 19 januari weer heen dus hou jullie op de hoogte Groetjes roelien
Gelukkig dat alles goed gaat! wat ben je netjes aangekomen, vertel eens hoe je dat hebt gedaan Al valt het bij mij ook wel mee tot nu toe 6 kg aangekomen Wel leuk idee dat het kindje al is ingedaald. Voel je dat zelf ook? Groetjes.
ja ik voel het zelf ook wel en ik vind het geen pretje want verlopen wil niet echt meer want dat begint zeer te doen en zo en ik krijg meer last van mijn benen voor de rest gaat het goed groetjes roelien
Fijn te horen meis!! Weet je nog 10 weken geleden! toen was het allemaal ineens zo eng! ik ben zo blij dat we weer 10 weken verder zijn. Groetjes