7 maanden snel verslikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kayra, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Kayra heeft al vanaf zijn geboorte moeite gehad met drinken. Alle gaten van de flesspenen waren te groot voor hem, hij verslikte zich telkens en moest daar enorm van huilen. Ik heb toen een dokter brown fles gehaald en daar kon hij redelijk uit drinken. Maar hij is al 7 maanden oud en kan nog steeds niet uit het kleinste gaatje water of sap drinken, hij verslikt zich telkens, maar omdat hij dorst heeft wil hij verder sap of water drinken maar op den duur raakt hij daar zo over de toeren van omdat hij elke keer moet hoesten na elke slok.

Hij kan alleen goed gepureerde hapjes eten. Als er een klein stukje fruit of groente in zijn mondje terecht komt begint hij gelijk met kokhalzen.

Ik heb 2 keer een ei gekookt en dat zo goed mogelijk gepureerd, het waren echt stukjes van 1 a 2 mm, maar dat kon hij ook niet eten.

Is dit normaal?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lijkt me niet echt normaal nee, ja het kokhalzen hebben ze in het begin wel, maar van drinken..?

3. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Hij krijgt er echt helemaal rode oogjes van en ook tranen in zn ogen.

4. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    hmm geen reacties meer?

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je dit al eens aangegeven op het consultatieburo of aan de huisarts?

6. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Cb weet het, maar die zegt dat hij er wel aan zal wennen en dat het allemaal wel goed komt. Maar ik zie er geen verbetering in. Anderhalf maand terug zeiden ze dat ik vaker water/sap moest geven zodat hij het kon leren. Morgen heb ik een afspraak bij cb ga het wel aangeven dat het hetzelfde is gebleven en er geen verbetering in zit. Maar ik was benieuwd of dit ook bij andere baby's zo is.

Deel Deze Pagina