Heb je een KPN sim smart abonnement? Zoja, waarom heb je voor je telefoon bijbetaald????? KPN is namelijk een flexibel abonnement. Je kan een hoger tariefplan kiezen en deze na 3 maanden kosteloos verlagen. Zou ik persoonlijk pas in de 9de maand doen want die zijn toch voor de helft (en wijzig je daar eerder iets in kunnen ze je korting stoppen) Maar goed stel je hebt de KPN sim smart 200 genomen waarbij je nog 69 euro bij moest betalen maar bij een KPN sim smart 350 zou het toestel gratis geweest zijn... Dan zou je de eerste 9 maanden 5 euro meer per maand betalen en daarna zet je je abonnement via mijnkpn weer terug naar de sim smart 200... Ik zou dit toch even in de winkel gaan navragen! En mocht dit verhaal nu het geval zijn moet je je niet laten afschepen met het verhaal kunnen we nu nix meer aan doen want ze hoeven alleen een orderherstelformulier in te vullen!
Ja hoor wij werden ook gebeld. Maar ik vind dat reuze irritant, je krijgt dan een lijstje met mogelijke toestellen en bijbehorende prijzen en belminuten.. Noem me maar ouderwets maar ik wil telefoons gewoon kunnen bekijken en de prijzen gewoon rustig kunnen vergelijken... telefonisch gaat dat gewoon niet! Dan zou ik nog liever zien dat ze me een e-mail sturen ofzo!
Nou ze kijken naar welke zendmasten op jouw adres de verbinding geven en zodra je op een van die masten komt (kunnen er meerdere zijn) bel je goedkoper!
kpn belt inderdaad klanten om dingen aan te passen (ik werk bij kpn). en je kunt 3 maanden voor einde contract al een nieuw contract krijgen.
kpn probeerd zoveel mogelijk klanten te behouden omdat er nu flink meer betaald zal worden voor een nieuw abonnement. zag ik net een paar minuutjes geleden op de tv. let goed op hoor want ze maken het allemaal zo mooi maar eenmaal een nieuw toestel met abonnement en klaar zijn ze met je....kan jij lekker ziekelijke bedragen neertellen.
Nee is nog steeds 3mnd! Ik ben ondertussen al 4x gebeld aangezien mn abbo bijna afloopt... Zwaar irritant!
Dat kan zijn of KPN hanteert via de klantenservice een maand extra hanteert of je hebt eind vorig jaar een smsje gestuurd waarmee je nu nog steeds eerder mag verlengen! Maar in een "normale" telefoonwinkel is het 2 maanden!
Snap het wel hoor! Tref heel veel mensen die zo denken!!! Het belangrijkste is dat je je goed laat informeren en heb je twijfel, hup door naar de volgende winkel!!! En duurder wordt alles helaas...