Ik ben net gebeld door KPN met een apart voorstel...

Discussie in 'De lounge' gestart door Siren84, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb je een KPN sim smart abonnement? Zoja, waarom heb je voor je telefoon bijbetaald????? KPN is namelijk een flexibel abonnement. Je kan een hoger tariefplan kiezen en deze na 3 maanden kosteloos verlagen. Zou ik persoonlijk pas in de 9de maand doen want die zijn toch voor de helft (en wijzig je daar eerder iets in kunnen ze je korting stoppen) Maar goed stel je hebt de KPN sim smart 200 genomen waarbij je nog 69 euro bij moest betalen maar bij een KPN sim smart 350 zou het toestel gratis geweest zijn... Dan zou je de eerste 9 maanden 5 euro meer per maand betalen en daarna zet je je abonnement via mijnkpn weer terug naar de sim smart 200...
    Ik zou dit toch even in de winkel gaan navragen! En mocht dit verhaal nu het geval zijn moet je je niet laten afschepen met het verhaal kunnen we nu nix meer aan doen want ze hoeven alleen een orderherstelformulier in te vullen!

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ja hoor wij werden ook gebeld.
    Maar ik vind dat reuze irritant, je krijgt dan een lijstje met mogelijke toestellen en bijbehorende prijzen en belminuten..

Noem me maar ouderwets maar ik wil telefoons gewoon kunnen bekijken en de prijzen gewoon rustig kunnen vergelijken... telefonisch gaat dat gewoon niet! Dan zou ik nog liever zien dat ze me een e-mail sturen ofzo!

3. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Is van 4 maanden van te voren naar 2 maanden van te voren gegaan...

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou ze kijken naar welke zendmasten op jouw adres de verbinding geven en zodra je op een van die masten komt (kunnen er meerdere zijn) bel je goedkoper!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben ook wel es gebeld

6. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    kpn belt inderdaad klanten om dingen aan te passen (ik werk bij kpn). en je kunt 3 maanden voor einde contract al een nieuw contract krijgen.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

kpn probeerd zoveel mogelijk klanten te behouden omdat er nu flink meer betaald zal worden voor een nieuw abonnement. zag ik net een paar minuutjes geleden op de tv. let goed op hoor want ze maken het allemaal zo mooi maar eenmaal een nieuw toestel met abonnement en klaar zijn ze met je....kan jij lekker ziekelijke bedragen neertellen.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nee is nog steeds 3mnd! Ik ben ondertussen al 4x gebeld aangezien mn abbo bijna afloopt... Zwaar irritant!

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat kan zijn of KPN hanteert via de klantenservice een maand extra hanteert of je hebt eind vorig jaar een smsje gestuurd waarmee je nu nog steeds eerder mag verlengen! Maar in een "normale" telefoonwinkel is het 2 maanden!

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou nou je kijkt wel heel erg positief er tegen aan...;)

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@linnepinneke:

tjah sorry...ik kan het ook niet anders bekijken.

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Snap het wel hoor! Tref heel veel mensen die zo denken!!! Het belangrijkste is dat je je goed laat informeren en heb je twijfel, hup door naar de volgende winkel!!! En duurder wordt alles helaas...

Deel Deze Pagina