Ik ben net gestript!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Pollewop, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    he meid balen :( sterkte met afwachten...

2. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    thanks! :)

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Waarom zijn jullie allemaal zo vroeg al gestript? Ik ben nu 40 weken en 3 dagen en mijn vk gaat evt pas dinsdag als ik 41 weken ben strippen?! Dit alleen als mijn kleine meer is ingedaald anders heeft t geen zin zegt ze...

4. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    bij mijn dochter heb ik ook heel lang doorgelopen ik had een afspraak bij 41 weken en 2 dagen die nacht is ze geboren.. dus voor de afspraak anders hadden ze mij waarschijnlijk ook gestript... wel vreemd dat iedereen voor de 40 weken al gestript wordt? wat is daar de reden voor?

groetjes Iman

5. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Omdat ik al 5 nachten max. 2 uur slaap.
    heel veel rugpijn heb.. en echt helemaal op ben.
    ze zegt tegen me we kunnen je beter nu strippen, voor t geval dat we je na dit weekend bij elkaar kunnen vegen.
    ma goed t heeft niks gedaan, dus zal de 40 wkn wel halen helaas.
    Echt die pijn in mn rug is met geen pen te beschrijven zo verschrikkelijk!

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    O dat is wel vervelend ja als je weinig slaap krijgt. Je moet toch enigzins energie hebben om een kind op de wereld te helpen?! :rolleyes: ;)
    Maar kan je niet iets van medicatie krijgen wat helpt om te slapen? Is dat niet beter dan een kindje eruit te laten komen dat er eigenlijk blijkbaar nog niet klaar voor is?

7. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Ja, t lijkt me t beste wat de vk zei. dus ik volg haar raad dan maar op.
    maar ze zei dat de kleine dr dus echt klaar voor was.. t voelde goed aan van onder, verweekt, 2 cm ontsluiting en mn slijmprop was weg.
    dus ja ik hoop dat de vk me toch t beste aanraad.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    O ja als je het zo verteld idd lijkt het me wel klaar ervoor...en ja wat de vk mij verteld ga ik ook altijd maar van op aan...zij heeft er meer ervaring mee dan ik he hahahaha

9. Yasmien

Yasmien Lid

16 feb 2007
    8
    0
    0
    administratieve medewerkster
    Utrecht
    Hoi Dames,

Bij mij heeft de verloskundige ook woensdag gestript maar het is er nog niet :cry: .
    Dus ik denk dat het bij iedereen verschild.
    Wel verloor ik vandaag een slijmprop dus ?

Ik ben benieuwd of het nog lang op zich laat wachten.
    Ik wordt wel heel erg ongeduldig :(

woensdag wordt ik zowiezo ingeleid..

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik werd eerder gestript omdat mn bloeddruk fluctueerde.. Van 140/70 naar 140/100 en weer terug.. En anders was er kans dat ik naar t ziekenhuis moest (wat alsnog gebeurd is maar goed..).

11. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    He hallo,

Ik ben dus gisteren gestript, maar bij mij heeft het ook (nog) niet het gewenste effect gehad. Wel eerst pijnlijke menstruatiekrampen gekregen, maar sinds vanmorgen is alles weer normaal. Helaas dus.....
    Morgen gaan we weer voor controles naar het ziekenhuis en indien nog nodig word ik a.s. woensdag ingeleid. Maar hoop nog steeds dat het voor woensdag nog spontaan gaat beginnen. Duimen jullie met me mee?

Thanks,

Gr. Dolfijn

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Beetje laat antwoord, wie weet ben je ondertussen allang bevallen, maar goed, ik had wel last van een beetje bloedverlies. Ik had 's ochtends de slijmprop verloren, mijn vliezen waren eind van de ochtend gebroken en ik had al weeën, maar ik bleef uren en uren op 1 cm ontsluiting hangen. Toen heeft de verloskundige mij gestript, ging wel wat bloeden etc., maar uren later had ik nog steeds 1 cm onstluiting, dus ben ik naar het ziekenhuis doorgestuurd.

Deel Deze Pagina