Ik zou heel graag psp willen kopen, leuk voor fotos te bewerken. Maar nu heb ik eerst de 30 dagen proefversie gedownload voor het geval dit een ingewikkeld programma zou zijn waar ik dus niet uit kom. En inderdaad dit is dus zo`n programma waar ik met de grootste moeite niet kan uitkomen ik snap het van geenmeter hoe het werkt. Hoe kun je leren werken met een programma. Ik snap wel hoe paint werkt maar ja daar hoef je geen bolleboos voor te zijn. Ik voel me zo stom dat iedereen anders het wel snapt en ik weer niet, ik weet ik ben niet de slimste maar dat moet ik toch wel kunnen leren? Groetjes Kelly
Kelly, Na veel proberen ben ik het zelf gaan leren.. Maar als je op google tutorials PSP intypt komen er genoeg lessen uit
En heel veel oefenen. Gewoon gaan doen, niet meteen opgeven als het niet lukt . Aan de hand van die lesjes zal je het heel snel door hebben!
Veel tutorials doen. Videotutorials op youtube zijn ook ideaal... Ik gebruik dat dan niet voor psp, maar voor photoshop en illustrator, maar ik denk dat er vást ook wel dingen te vinden zijn voor psp...
allemaal lesjes maken idd, zodoende leer je alle kanten en mogelijkheden van het programma te kennen. But beware: het is verslavend!!
Ik heb het ook via een pspforum geleerd, maar dan bij pspmamas - Portal. En idd, het werkt erg verslavend hoor! Vanmiddag gaat Jamie naar de PSZ en ligt Britt op bed, dus 3x raden wat ik dan ga doen!
wij hebben bij de bruna een magazine gekocht: photoshop voor beginners PhotoshopCreative.nl: Photoshop Creative magazine kost 12,95 wij vinden het beide makkelijker om uit een boek te leren dan vanaf de pc.