Ik ben niet te genieten, wie heeft dit ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama86mama, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi Hoi!
    Ik weet het van mezelf maar ben echt heeeeeeel erg prikkelbaar en kan weinig hebben! wie heeft dit ook? Ik irriteer me er zelf aan maar kan er gewoon echt niets aan doen! Net voelde ik me weer zo schuldig tegenover me vriend en zoontje van 3 dat ik tijdens het eten weer begon te janken....word gek van mezelf! :(

x

2. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja hier heb ik maar 1 woord voor: "hormonen".
    Mss ben je ook wel bezig met het risico op een mk en slaat die onzekerheid op je humeur en neemt dit na de twaalfde week wel wat af.
    Nog veel succes met je zwangerschap.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ja hier ook, ben echt niet leuk en ik merk t zelf ook. Ik probeer me in te houden maar,,,,,,,,,,zucht hoop dat dit snel voorbij is

4. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi Hoi!
    Ik zie dat we maar 1 dag schelen qua zwangerschap! wat leuk zeg! ik zie dat je ook een kindje hebt uit 2007, ik ook! mijn zoon word 6 maart 3 jaar! Leuk zeg erg toevallig!
    Ik maak me ook echt druk om een miskraam misschien heeft dat er ook mee te maken. Ik krijg as zaterdag de 1e echo! Spannend!
    Heb jij verder nog klachten?
    x

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hehe, ja, bekend hier!

Kan normaal ook best goed kwaad worden, maar tis nu nog veel erger (schrik er zelf van, hoe kwaad ik ineens kan worden om hele kleine dingen). Vriendlief maakte er ook al een opmerking over.. Dat ik héél boos word, maar dat ik na 2 minuten ook al weer poeslief ben (wat normaal wel enkele uren duurt). Hij vindt het dus niet zo heel erg :p

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou ik ben echt mega misselijk! Zit al vanaf maandag met en teiltje naast me! Verder nergens last van,,behalve mn humeur dan hihi

idd wel toevallig ja, mn dochter in aug 3, gaat zo snel hè.
    waar kom je vandaan? (mag ook pb hoor of provncie alleen hihi)
    Ik heb bij de okt mamas gekeken maar das zoooo druk, wel jammer.

7. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Ja ik had ook al gekeken maar erg druk en chaotisch!
    Ik woon in Amsterdam en jij?
    Erg toevallig joh!
    Ik ben niet meer echt misselijk soms sta ik wel te kokhalsen maar loop niet echt te kotsen meer gelukkig! Bij Dylan ( me zoon) was dat wel anders 9 mnd lang dag in dag uit....tot op de dag van de bevalling!!! :x
    x

8. jonibra

jonibra Niet meer actief

Klinkt bekend hoor.
    Had het bij de zwangerschap van mn dochtertje en nu weer.
    (nu gelukkig een beetje minder maar nog steeds heftig genoeg hihi)
    Kan gewoon heel weinig hebben en t trucje nadenken voordat je wat zegt ken ik ook even niet meer.

Toen ik zwanger was van mn dochtertje werd het na een week of 12 een heel stuk minder dus er is nog hoop:p

Liefs mij

9. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    heeeeeeel herkenbaar.. ben ook niet te genieten en inderdaad 5 minuten later soms weer poeslief! Gisterenavond inderdaad ook janken tijdens het eten.. moet zeggen dat ik het nu veeel erger heb als tijdens mijn eerste zwangerschap.. wordt er zelf ook helemaal gek van .. zal wel weer overgaan toch??

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik hoop t ;) nee gaat over, maar vind t erg vervelend voor mn dochter en man.

ow ik kom uit limburg, dus das wel uit de buurt hihi

11. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hier nog eentje die niet te genieten is ;)

WEet af en toe gewoon van mezelf dat ik onredelijk ben en loop te zeuren. Hoop voor vriendlief dat het snel over is...

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hier ook boos om niks, huilen nou niet echt
    maar ben echt een b*tch en dit tegenover mn mannetje
    die alles voor me doet
    sinds ik zwanger ben doe ik niks thuis
    hij kookt, wast, doet het hele huishouden
    en dit nadat hij moe van zn werk komt
    maar heb 2 MA gehad in 2009 en ben echt niet te genieten
    heel bang en onzeker
    maar dat is hij ook en is hij soms degene die begint te janken -schaam-

13. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Hier nog zo'n chagrijnige zwangere, bij mijn dochter had ik nergens last van (een beetje bandenpijn) maar sinds deze week gieren de hormonen hier door mijn lijf, moe, misselijk en heeeeeeel prikkelbaar.

14. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ook voor mij heel herkenbaar, al gaat het wel met ups en downs en lijkt het ietsie af te nemen de laatste tijd..Ik sta voor de klas op een middelbare school en heb echt geluk dat mijn leerlingen alle begrip van de wereld tonen..Ik kan soms echt onredelijk zijn, maar weet gelukkig ook wanneer dat is en kan het daarna weer redelijk makkelijk 'ongedaan' maken..

En inderdaad..m'n mannetje heeft ook behoorlijk met mij te stellen..ach..we weten waar het aan ligt..;)

Deel Deze Pagina