ik ben niet te pruimen vandaag / sagie, wat doen jullie daar tegen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zoals de titel al zegt ,, jeetje wat ben ik sagie en niet te pruimen vandaag..en toen mijn man over het avond eten begon ontplofte ik :x

boemmmmmmmm.. nu is hij boos op mij maar ik blijf sagie nu ook net te horen gekregen een afscheid feestje van iemand op zaterdag dus alla minuut ook nog een iets halen als cadeautje of drankje echt grrrrrrrrrrr

wat doen jullie zoal tegen deze hormoon buien want ik denk dat het daar door komt ?????

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahahaha zoooooooooooo herkenbaar! Ben momenteel ook echt een hormoonbom (lijk dat steeds te hebben bij meiden zwangerschappen :().
    Maar ja ik zit hem altijd maar uit... Ben blij dat mijn vriend me een beetje kent en het ook weer herkent dus die weet het vaak met een opmerking er weer uit te krijgen, ook al is hij boos! Maar ja als hij er niet is dan ben ik gewoon chaggie! :p

3. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Super, ben gelukkig niet alleen een wandelende hormonen bom.
    Een verkeerd woord soms en
    a. ik loop te janken of
    b. ik word werkelijk woest.

Gewoon uitzitten denk ik en manlief waarschuwen als je een bui voelt op komen

4. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    "Gewoon" er in mee gaan :D De bui is vanzelf over. En mannen zijn hun hele leven één grote hormoonbui dus die moeten niet piepen! :D xxx Liefs Linda

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou het is nog niet beter hoor pffffffff zit oiok de hele tijd boven wil echt alleen gelaten worden.

eten smaakte mij ook al niet... man is niet boos maar heeft wel iets van nou gezellig hoor :x

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ha meis, als ik naar je onderschrift kijk mag je best even chagerijnig zijn, toch?

Maar als je het echt wil verhelpen.... bij mij werkt hoelahoopen voor de Wii erg goed. Dat is zo melig en inspannend dat ik na een kwartier in een deuk lig. Als zelfs dat niet helpt... dan weet ik het ook niet meer ;). Ik doe ook wel eens yoga, even afzonderen... maar goed, dan moet je wel net zo'n geitenharenwollensok zijn als ik...

Je kan natuurlijk ook altijd achterover leunen, de boel de boel laten en de bui gewoon maar over je heen laten komen. Niks mis mee... je bent geen Stepford Wife.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    meestal ga ik dan ff een frisse neus halen alleen mijn man snapt dan niet dat hij me dan met rust moet laten en dat maakt het dan vaak alleen maar erger

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Het helpt al een heleboel dat je weet waarom je chaggie bent vaak. Als ik er last van heb dan zeg ik dat even hardop, niet dat iedereen dan rekening met me moet houden maar het voelt wel beter. En verder richt ik me dan even op iets anders, ga ik even iets doen. Dan is het zo weer over.

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

heeeeeeeeeleboel chocolaaaaaaaaaaa en thee, en een leuke film en een dekentje op de bank, en vooral NIET TEGEN ME IN gaan, dat heeft mijn vriend nu wel geleerd, die laat me lekker met rust, alsof ik een giftige spin ben,,, loopt met een grote boog om me heen als ik zo'n bui heb whoehahahaha :D:D:D:D

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik sluit me aan haha ben ook niet te genieten.
    ene moment stuiter ik van blijdschap andere moment mega chagerijnig en zoooooo moe..

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ga altijd heerlijk in bad liggen met een tijdschriftje en een bakje japanse mix.
    Als ik niet zwanger ben een wijntje erbij en dan moet iedereen me lekker met rust laten.

Van winkelen word ik ook altijd weer erg vrolijk.....!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Vandaag een betere dag?!

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik pak mijn meest agressieve cd uit de kast, volume open draaien en meezingen/air drummen. Lekker veel chocolade en andere slechte dingen eten, lekker mokken, zo nu en dan een voorwerp een rotschop verkopen omdat het niet werkt en dan kom ik er vanzelf weer uit! :D

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

hier ook met muziek. ik heb een cd samengesteld met vreselijke huilnummers, die keihard op. lekker alles meezingen en even goed janken. doet wonderen. daarna lekker met een dekentje op de bank iets sufs kijken

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou nog niet echt

denk dat de week mij teveel is geweest en dat het zich uit in een sagie bui. Vind het wel echt een hormoon bui van mij ( herken ze ondertussen wel :D:D:D:D:D

ik heb helaas niet echt een uitlaat klep,, ga vaak wel keihard dansen of zet mijn zumba training aan. Vroeger ging ik in bad met iets lekkers en een stomme strip ihihi suske en wiske ihihihi maar ik heb helaas in dit huis geen bad.

ga nu maar even een strijk weg werken ( een bergggggggg zoooo van de week geen tijd gehad :D en daarna de stad in en ga lekker naar de kapper ben al iets van 4 maanden niet meer geweest en met ene kort koppie ziet het na een tijdje er niet meer uit.

xxxxxx ooo ja ik ga even chocolade inslaan mmmmmmmmmmmmmm

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Als je van de kapper komt en je weer helemaal mooi voelt komt het vast wel weer een beetje goed.:)

Wat ik doe als ik chagrijnig ben?
    MOKKEN.
    En liefst in m'n eentje. Het is zoooo irritant als mannen dat niet begrijpen.;)
    'Schat, wat is er?'
    'Niks schat, gewoon m'n dagje niet'
    'Ja,maar waarom dan?'
    'Zomaar, ik heb gewoon even een slechte bui, laat me maar even met rust'
    'Ja maar waarom dan, wat is er dan?!'
    'LAAT ME MET RUST, IDIOOT!'

;)

En youtube is hier ook altijd populair als ik chago(?) ben.(zoek op de Lama's:D)

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou ben nog niet de vrolijkste maar de kappers beurt heeft zeker geholpen.. voel mij weer vrij van al dat haar en heb ook even lekker laten blonderen ,ik lijk wel een ijs Koningin ihihih ( staat super)

heb ook nieuwe spijkerbroek gekocht en top :))))))))))))))

kom ik thuis heb ik plots weer bloed verlies ??? heb er al een vraag over gesteld.. had een paar dagen na mijn eisprong ook roze witvloed en nu opeens weer ???? snap er totaal niets van :(:(:(:(

xxxxxxxxxxjes en bedankt voor jullie tips en om te horen dat ik zeker niet te enige bent ihihih

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo mijn man zegt echt precies het zelfde :D:D:D:D mannen ook ze lijken allemaal wel het zelfde soms ihihihi

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ze willen meestal alles oplossen, lief bedoeld maar als je chaggie bent OER irritant!

Deel Deze Pagina