Dank je. Met het cambridge dieet. Ben nu 72,5 kilo en wil naar de 65. Ben 17j geleden 32 kilo afgevalleni (dmv dietiste), na 3 zwangerschappen. Al die jaren op gewicht gebleven. Zwangerschapskilo's zitten bij mij hardnekkig vast. Nu weer 2 zwangerschappen gehad en weer zitten ze vast :x
Zoiets heb ik inderdaad ook meegemaakt. Ik was 16 jaar, werkte op een camping in de winkel. 'Oooooh, je bent zwanger, wat leuk!' Als ik nu de foto's van die tijd terug kijk, was ik toch echt wel gewoon een slanke meid
pfff mijn moeder vroeg toen ik 15 was en 65 kilo woog of ik misschien zwanger was.(stond toevallig met holle rug) ben het nog niet vergeten.:S
Ik kreeg dat een paar jaar geleden te horen.. 2 maanden nadat ik mn zoontje was verloren.. dat voelt niet fijn dan hoor en ik was zelfs afgevallen in die periode.. woog toen echt niet veel, dik was ik zeker niet.. maar ja sommige mensen hebben een plaat voor hun kop.
Ik heb het echt al heel vaak mee moeten maken. Ik werkte in een kleding winkel en was toen echt 20 kilo afgevallen helemaal trots en slank zegt er zo`n oud lijk. Ow wat leuk je bent zwanger mag je lekker winkelen op de positie afdeling. Grrr... En 2 jaar terug had ik een super leuk tuniekje vond ik zelf alleen leek het net of je zwanger was. Liep wijd net onder de borsten. Nu was het al een paar keer gevraagd toen ik dat ding aan had dus mijn vriend was niet echt fan van het tuniekje. De druppel kwam toen we in de supermarkt stonden en een man een heel gesprek begon over dat ik zo`n mooie zwangere buik had en wat voor spannende tijd we wel niet tegemoed zouden gaan. Dus mijn vriend had het niet meer. Vooral toen hij erbij zei dat hij dacht dat het een meisje zou worden. Nou ja ik had het al zovaak gehoord dat ik me er niet meer boos over kon maken. Dus ik deed gewoon gezellig mee Vriend was witheet en vanaf dat moment mocht ik dat tuniekje niet meer aan hahahah Maar goed het is gewoon vreselijk vervelend om dat telkens maar te moeten horen. Mensen denken nooit na of het iemand kan kwetsen.
Ik heb het een keer gehad. Mijn jongste was 3 maanden en ik was alleen met de oudste voor het eerst op de psz aan het kijken. De hoofdleidster (nooit eerder gezien) keek me aan: 'Zo, ik zie dat je ook zwanger bent, wat leuk!' Ik 'eh... hij is er al uit ' Haha, ik kon er toen wel om lachen, ze zei verder niets meer. Maar ik zou het nu ook niet meer leuk vinden!
Toen ik een jaar of 16 was en een stuk steviger zei iemand ook ''Ben je zwanger? Wat leuk..'':x Op die leeftijd ben je vaak al lekker onzeker, en bedankt. Nu ben ik zwanger en 15 kg lichter dan toen, dus slank en m'n buik begint wel uit te zetten. Door sommige mensen wordt dan gezegd, je ziet nog niks hé (terwijl ikzelf echt wel verschil zie) Het is ook nooit goed, haha.
Ik heb dat ook wel eens. Ik ben niet zo slank én mijn vetjes zitten rond mijn buik. Ik ga er tegenwoordig gewoon op in. Laatst vroeg een indirecte collega's of ze me mocht feliciteren met mijn zwangerschap waarbij ze naar mijn buik keek en er over wilde aaien . Ik zei dus 'nee' met er achteraan dat ik gewoon te dik ben. Toen kreeg ik allemaal excuses en ze zei dat ze me helemaal niet dik vond. Ik heb toen gezegd dat ik het dan wel erg vreemd vond dat ze dacht dat ik zwanger was. Ze schaamde zich volgens mij echt, maar ik had er schoon genoeg van. Ik zeg dus altijd: 'ik ben niet zwanger, ik ben gewoon te dik'. Vinden mensen niet leuk als ik zo reageer, maar ik vind het ook niet leuk dat ze het steeds vragen.
vent achter de kassa bij de ah vroeg ook al of nr 3 niet een beetje snel na nr 2 kwam. wil nu eigenlijk liever niet langs hem, maar hij zit bijna altijd achter de extra brede kassa (die heb ik nodig voor de duo wagen, niet omdat ik te dik ben voor een gewone kassa )