Hoi hoi! Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Patries, ben alweer 30 jaar oud en getrouwd met mijn grote liefde! Sinds 29 oktober 2004 ben ik de trotse mama van mijn zoontje Milan. Hij is een van de mooiste dingen die mij in mijn leven is overkomen, hij is dan ook echt mijn zonneschijntje! Wij zouden graag een tweede kindje krijgen. Dus het is allemaal best weer spannend vind ik. Toen wij voor ons eerste kindje gingen, was ik binnen een maand zwanger, dat had ik echt nooit gedacht. Ik had er een jaar voor uitgetrokken. Nu na de geboorte van onze zoon, heb ik een schildklierziekte gekregen. Mijn schildklier werkt te traag. Dat schijnt vaker voor te komen bij vrouwen die een kindje hebben gekregen. Ik ben dan ook erg benieuwd of deze ziekte veel invloed zal hebben op het krijgen van een tweede kindje. Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te schrijven. Groetjes, Patries!
Van harte welkom en succes met zwanger worden en veel plezier met klussen (zoals ze dat hier allemaal noemen...!) Liefs Niki &x
Hoi Patries, Welkom op het forum. Ik wens je veel succes met zwanger worden. En laat maar weten als het zover is.Ik zal voor je duimen. Groetjes Martine
hoi en welkom moet je wel even van te voren waarschuwen over deze site want tja hoe zal ik zeggen hij is namelijk erg........................................ VERSLAVEND hihihi groetjes nathalie
Welkom en veel succes met het zwanger worden van nummer 2. Hopen dat het net zo snel raak is als bij Milan het geval was! Liefs Carry