Hallo Allemaal, Het is misschien wat vroeg, maar het is zo leuk om (alvast) mee te kunnen kletsen. In oktober is het dan zover, dan gaan ook wij voor een klein wondertje. Eigenlijk zijn we er nu al klaar voor, maar omdat ik nog (deeltijd)studeer lijkt het ons beter om nog even te wachten. Dit vooral voor het geval dat ik meteen zwanger blijk te zijn, hier gaan we overegins niet vanuit omdat wij ons heel goed beseffen dat het niet vanzelfsprekend is om snel zwanger te worden. We (Sebastiaan en ik) zijn inmiddels 6,5 jaar samen, waarvan we er alweer 1,5 jaar samenwonen. We zijn echt de Jut en Jul van de familie, waar je Sebas ziet ben ik en waar ik ben is Sebas ook... Afein, ik zal me ook nog even echt voorstellen! Ik ben Marieke en ik ben 22 jaar. Inmiddels ben ik alweer 2 jaar werkzaam op een kinderdagverblijf in Gorinchem, daarnaast studeer ik Pedagogisch Educatief Medewerker aan Hogeschool Rotterdam. Dit doe ik 2 avonden in de week..dit is heel pittig, maar ontzettend leuk!! Volgend jaar hoop ik af te studeren, misschien wel met een dikke buik?! Verder ben ik gek op lezen, schrijven, zwemmen, muziek (luisteren en maken), wandelen en (hoe cliché) op Sebas . Ik vind het heel gezellig om mee te kletsen en mee te lezen. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag! Liefs Marieke