Hallo meiden, De meeste van jullie kennen mij al wel. Ik ben al vanaf vorig jaar november hier actief. Ik had even afstand genomen van dit forum omdat ik na mijn tweede miskraam het allemaal niet meer zo zag zitten. Mijn tweede miskraam heb ik op 18 september gehad en ik ben op 28 september getrouwd. Na ons huwelijk kwam de harde klap van de miskraam eigenlijk pas aan. Nu bijna 2 maand verder ben ik er wel weer aan toe om hier weer lekker te komen kletsen. Veel liefs Hummel.
Hey hummel Goed van je dat je weer terug bent! Ik hoop dat je je miskramen een plekje hebt kunnen geven zodat je weer snel zwanger mag worden. Heel veel klets en lees plezier gewenst. Liefs en dikke knuffel Wolly
Lieve Hummel, Wat vervelend dat je 2 miskramen heb gekregen. Ik hoop dat je het inmiddels een plekje heb kunnen geven. Ik heb zelf 1 miskraam achter de rug dus ik weet wat een verdriet dat veroorzaakt. Ik ben nu inmiddels 26 weken zwanger van mijn derde kindje en alles gaat nu goed. Ik hoop dat je weer snel zwanger zal worden en dat alles goed zal gaan. Je moet ook wel positief hierover zijn. Men zegt dat het bevorderend werkt. Ik wens je heel veel kletsplezier toe Groetjes, Ticha