hoi ik ben gwenda 36 jaar en ben al moeder van en meisje van 5 jaar.Zijn druk bezig voor de tweede en heb al zo'n voorgevoel dat het al raak is maar zit toch nog met wat vraagjes dus wie weet wordt ik wat wijzer via dit forum grt gwenda
nou dat was vorige week woensdag al.maar na 4 verschillende testen ben ik nog niets wijzer ze gaven allemaal een roze lijn aan licht maar dat was volgens de bijsluiter al positief.dus ik toch maar naar de hd en bij hun ook een lichte roze lijn en dit is volgens hem negatief of ik volgende week maar ff terug kom.wat een stess is die van de hd soms minder gevoelig? grt gwen
wat is HD? maaruuuh ik weet wel dat ook een lichte streep positief is! en al helemaal als jij zegt dat je het al voelt dat je zwanger bent. had ik namelijk ook bij deze tweede, alleen de test moest het nog eventjes aangeven zeg maar haha. en ik heb geen idee of die dan mss minder gevoelig maar ja ze zeggen wel een streep is een streep .. dik of dun. positief dus! ik denk dat je wel mag aannemen dat je zwanger bent hoor. kus Wendy succes! ik heb getest trouwens met die nieuwe van clearblue. en die was echt goed en heel makkelijk.
Welkom hier, het lijk mij dat je wel zwanger ben, een streep is een streep ook al is hij nog zo licht, hoe lang zijn jullie al bezig?
hoi nog niet zo lang maandje of vier maar mijn eerste was er na een maandje al.maar ben nu met een nieuwe partner en ben helaas ben nu war ouder hihi.en jullie?
ja we hopen het dan maar oja hd is huisdokter.wachten is zwaar leuk om zo te kletsen et elkaar grt en succes allemaal tot gaauw grt
Kan je het volhouden om nog een week te wachten? Ik ben nog maar 2 maanden bezig maar was bij mijn eerste ook zo zwanger maar toen was ik een heeeel stuk jonger 17 namelijk, ik word nu 38 en wil met mijn nieuwe partner ook weer heel graag een kindje, groetjes
vervelend he dat wachten? Je wil zo graag goed nieuws! Ik denk inderdaad ook wel dat het positief uit gaat pakken... Net als wat de nderen hier zeggen...een streep is een streep
ben helaas vandaag toch ongi geworden echt was ervan overtuigd zwanger te zijn.lijkt me te kort dag voor een miskraam.wanneer kan je daarvan spreken? Tja nu maar weer wachten en hopen ben toch bang dat mijn leeftijd een rol speelt.de tijd zal het leren... grt gwen
wat leuk om te horen zijn jullie ook al druk bezig zal voor jullie ook spannend zijn.raar he dat de eerste zo kan komen en de tweede zolang op zich laat wachten.Maar goed ik bekijk het ook zo wij hebben tenminste een kindje andere mensen helemaal geen.grt gwen
Ik vind het zeker spannend, kan bijna niet wachten maar ben idd ook bang dat het niet zo vlot wil lukken ivm mijn leeftijd, we zien wel en mocht het niet lukken dan ben ik blij dat het ooit wel eens is gelukt, we moeten de moed niet verliezen.
welkom.. wel spanned zeg zal voor je duimen! voor de zekerheid want idd streepje is streepje veel liefs gimena xx