Ik ben nijn ik ben 26 jaar en woon in Friesland. Ik ben getrouwd met een hele lieve man en heb twee konijnen. We hebben een mooi vrijstaand huis met een grote tuin waar ik verzot op ben. Op dit moment werk ik nog fulltime. Ik zit in de zorg en werk o.a. met zwangeren. We proberen sinds onze vakantie zwanger te worden en zijn nu bezig met de tweede ronde. ik zal jullie ff vertellen hoe we tot het besluit gekomen zijn, ik vond het namelijk heel romantisch. ik wilde al langere tijd een kindje, maar mijn man was nog niet zover. Toen we op vakantie aan het zwemmen waren (in Italie in een mooie beek) gingen we even op een steen zitten uitrusten. lekke in het zonnetje tegen elkaar aan. Toen zegt ie ineens dat hij toch wel heel graag een kindje met mij zou willen. en op dat moment hebben we besloten om bij thuiskomst meteen met de pil te stoppen. Het was zo'n romantisch moment! En nu is het weer afwachten. volgens mijn temp lijstje zou ik net een ovulatie gehad moeten hebben en we hebben de voorgaande dagen wel gemeenschap gehad, duss... afwachten. Ik hoop hier veel te leren en veel ervaringen uit te kunnen wisselen!
Hee ik heb net een cyclus banner gemaakt en tot mijn grote verrassing moet ik nog een eisprong hebben?? Ik snap er dus helemaal niets van... ik dacht dat dat rond de 14 e dag zat.. wie kan mij eens duidelijk uitleggen hoe ik mijn templijstje moet lezen?
Welkom meid, Veel plezier. Ik kan je niet helpen met je templijst. Als je bij het maken van je banner de eerste dag van je laatste menstruatie hebt ingevuld dan kan het dus kloppen dat je eisprong eraan komt. Succes
Hoi Nijn Welkom. en het is inderdaad een romatisch verhaal. Ik wens je heel veel succes met zwanger worden. xx Tamara