Ook nieuw en meteen met een vraagje ;)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Linss, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linss

Linss Lid

15 jan 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zou mij even voorstellen. Ik ben al een aantal keren op het forum geweest om tips en verhalen te lezen van anderen! Eindelijk toch maar aangemeld om mee te praten met jullie en mijn verhaal kwijt te kunnen.
    Inmiddels ben ik 25 en zijn wij 10 maanden gestopt met de pil.... En ben ik nog maar 1 keer ongesteld geweest (begin oktober) Heel irritant dus, want nu is de kans op een eisprong en zwangerschap natuurlijk erg klein. Volgens de huisarts is dit normaal en kan het een half jaar tot een jaar duren voordat de cyclus weer normaal is.
    Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd of meerdere van jullie dit hebben (gehad). Want inmiddels wordt ik er wel steeds een beetje meer gestrest over :(
    Heeft iemand tips om weer een normale cyclus te krijgen? Ik heb al reflexzonemassage geprobeerd, en werd een week na de 3e behandeling ongesteld (toeval??)

Voor wie zwanger is, geniet ervan! En voor alle anderen succes en sterkte!

Liefs

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
  3. JeDa

JeDa Lid

10 jan 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! Nee sorry ik ken dit probleem niet... ook niet eerder gehoord eigenlijk. Toen ik stopte met de pil, werd ik meteen ongesteld. Ik slikte hem vanaf dat ik 13 was en ben wel eens een jaartje gestopt maar heb hem geslikt tot ik 28 was ofzo.
    Succes!

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik ben net gestopt met de pil ik kan dus niet helpen ik hoop wel dat je iemand vind waarmee je kan praten die hetzelfde mee heeft gemaakt of op dit moment mee maakt sterkte

Deel Deze Pagina