Hi allemaal, Ik ben Ozlem, 30 jaar en nog maar 5 weekjes zwanger. Vind het heel eng, maar tegelijkertijd ook geweldig! Ik kijk vooral tegen de misselijkheid op, daar ik ook een emetofoob ben. Ik raak in paniek zodra ik misselijk word en probeer dan ook zo min mogelijk te eten. Ik ben in het afgelopen week ook bijna een kilo afgevallen. Nu gaat het gelukkig nog prima en ik hoop dat het zo blijft. gr, Ozlem
Merhaba ozlem Welkom bij zp! Raak niet al te verslaafd ... Gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk valt t mee met de misselijkheid en ik zou zeggen geniet van je zwangerschap !
Welkom en gefeliciteerd! Bespreek je angst voor de misselijkheid op tijd met je vk/gyn, want afvallen is niet goed!
Welkom op het forum en heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het met de misselijkheid enorm gaat meevallen en zou het inderdaad even bespreekbaar maken..
Dank je wel! Ik heb mn eerste vk afspraak op woensdag 30 januari. Dan zal ik het inderdaad met haar bespreken. Vooralsnog geen last van misselijkheid of iets anders gelukkig, alleen wat krampjes. gr, Ozlem
Gefeliciteerd! Probeer juist wel te eten, ook al is het maar iets lichts! Ik heb juist dat ik misselijk word als ik niet genoeg eet. Probeer sultana oid, of volkoren beschuit... afvallen is heel slecht, dan komen er bepaalde stoffen in je lijf vrij. (Dat is als je aan een dieet bezig bent, maar ja als je niet eet lijkt me dat een beetje hetzelfde...) Sterkte! Maar probeer toch wat te eten hoor, doe het voor je baby! Groetjes, JeDa