Mijn naam is Petra, 28 jaar, ben getrouwd met Patrick, bijna 30 jaar. Wij hebben een zeer sterke kinderwens.. Helaas hebben we wat tegenslagen te verwerken. Als eerste heb ik in het verleden met een vorige partner 2 maal een miskraam gehad. De ene kwamen ze met 16 weken achter dat het vruchtje met 7 weken al was gestopt met groeien en een miskraam met een leeg vruchtzakje, kwamen we achter na de echo met 10 weken. Mijn man is pas op zijn 13e jaar geopereerd aan niet ingedaalde ballen, waardoor hij nu heel weinig zaad heeft en wat er is, is heel slecht van kwaliteit. Icsi is de enigste mogelijkheid om kindjes te krijgen van ons saampjes. Helaas is afgelopen week de 1e poging mislukt en zijn de 2 embryoos die terug waren gezet niet ingenesteld. We gaan morgen beginnen met de cryobehandeling, die volgt op een icsi als ze ingevroren embryoos hebben van de eerdere poging. Wij hebben nog 2 ingevroren embryoos en beginnen morgen met de cryobehandeling. Het is emotionieel vreselijk pittig en ik heb behoefte aan delen van ervaringen..