ook nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door isabeau, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabeau

    isabeau Lid

    31 jul 2007
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

    ik ben simone, moeder van drie dochters, bijna 11, 8 en 4 jaar, ons gezinnetje is eigenlijk wel compleet volgens mijn man, maar bij mij begint het weer enorm te kriebelen :D manlief denkt daar dus anders over. ;) nu hebben we de afgelopen keer onveilig gedaan wat ik dus niet erg vind, mocht het zo zijn dat ik daarvan toch zwanger ben geraakt dan heeft mijn man zoiets van okee het is niet anders, dus ik duim nu van harte dat het raak was, ik kwam op jullie site terecht, omdat ik het leuk vind om jullie verhalen te lezen.

    groetjes,
     
  2. Niet meer actief

    Nou duimen dan maar he ;)
     
  3. simpie

    simpie Actief lid

    7 mrt 2007
    108
    0
    0
    mama van een zoon van 6 jaar en van o
    enschede
    hoi simone
    welkom hier leuke naam (zo heet ik ook)maar ik noem mij zelf hier simpie
    ik hoop voor jou dat je zwanger bent
    groetjess
     
  4. isabeau

    isabeau Lid

    31 jul 2007
    7
    0
    0
    hahaha tja bij het registreren was de naam simone al bezet :D isabeau is de tweede naam van mijn oudste dochter.

    zou wel een leuk cadeautje zijn als ik zwanger zou zijn geworden, iedereen verklaard me voor gek, heb ik eindelijk wat oudere kinderen en dan wil ik weer opnieuw gaan beginnen, maar ja vind zwanger zijn en lekker knuffelen met een baby zo heerlijk, ook de twee oudste dochters zouden het erg leuk vinden, ze zijn nu op een leeftijd dat ze het heel bewust mee maken, maar ja deze keer zou dan wel een enorme toevalstreffer zijn van een keertje en dan gelijk al raak, was wel in de vruchtbare periode, maar toch.

    groetjes,
     
  5. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom hier en stiekem duimen :)
     
  6. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom op het forum ;)
     

Deel Deze Pagina