Nu mag het

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Kim78, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve meiden,

Het nieuwe jaar is begonnen en ik durf steeds meer hardop te zeggen dat we zwanger proberen te geraken.

Ik ben Kim en ik ben 29. Toen ik 6 jaar geleden J. leerde kennen was een van onze overeenkomsten dat we nooit kinderen wilde. Mijn kinderwens is met de jaren toch ontstaan en leeft nu ongeveer 3 jaar. Bij J. leefde de wens helemaal nog niet. Ongeveer een jaar terug zei hij dat hij ooit wel kinderen wilde, maar nu nog niet. Toch ben ik in aug 2006 gestopt met de pil. Ik slokte die al heel lang en ik kreeg zoveel tussentijdse bloedingen dat ik mijn lichaam weer op eigen kracht wilde laten werken qua hormonen. In het afgelopen jaar is er veel veranderd bij hem en mijn wens werd alsmaar groter. Toen ik in augustus wel een heel lange cyclus had voor mijn doen, reageerde hij zonder paniek en voelde hij dat hij er eigenlijk meer klaar voor was dan hij dacht. Vanaf dat moment vrijen we zonder bescherming. Maar omdat mijn vruchtbare dagen altijd in het weekend vallen en hij juist dan veel 's avonds en 's nachts werkt (DJ), slaap ik dan dus veel alleen en slaapt hij overdag lang. Je raadt het al, weinig kans op zwangerschap. Bovendien willen we het nog niet op de klok doen, dus wil hij niet weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Nu weten jullie vast dat dat voor een man makkelijker is dan voor een vrouw..

Omdat we deze cyclus voor het eerst op vruchtbare dagen gevreeen hebben, wil ik deze ronde graag ronde 1 noemen en heb ik me aangemeld op dit forum. Vanaf nu mag mijn wens er zijn! Des te meer omdat J. heeft aangegeven in 2008 graag vader te worden.

Liefs
    Kim

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, veel succes met zwanger worden ;)

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

4. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Hey lieverd :D

Leuk je hier nu ook te kunnen verwelkomen! Ik wens je heel veel plezier hier en natuurlijk dat je heel erg snel zwanger mag worden!

ben erg blij voor je dat J. er nu ook klaar voor is!

hele dikke kus

peet

5. Chidori

Chidori Actief lid

16 nov 2007
    228
    0
    0
    Belgiƫ
    welkom en veel succes :)

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Lieve Kim,

Nou.... onze verhalen lijken wel erg op elkaar!
    Mijn vriend wilde ook nooit (uitroepteken) vader worden...
    We waren nog jong toen ik hem leerde kennen dus ik was daar nog helemaal niet mee bezig maar ook bij mij begon het een jaar of 3 geleden te kriebelen.....En meer te kriebelen en nog meer....

Gelukkig is hij sinds afgelopen voorjaar steeds meer gaan nadenken over het idee om wel papa te worden en zie hier... We gaan er toch voor!

Leuk dat we allebei gelijk starten...al starten wij eigenlijk pas in januari maar als ik me niet heb vergist en wel mijn eisprong heb gehad.... Dan was dit toch echt wel de eerste ronde!

Heel veel succes en plezier gewenst!

Kweenie

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom hier en succes met zwanger worden!

Groetjes, Hanna

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Welkom en hopelijk is het snel raak voor jullie!

Deel Deze Pagina