Eindelijk is het dan zover! Ik heb net een test gedaan en volgens de test ben ik zwanger! Ik heb al een zoontje van 2,5 en heb tijdens mijn eerste zwangerschap veel steun gehad aan het forum van de zwangerschaps pagina. Jullie zijn dan ook de eerste na mijn man natuurlijk waarmee ik het nieuws deel! Ik ben nog een beetje bang om blij te zijn aangezien we precies 1 jaar hebben geprobeerd en ik al een hele week buikpijn heb! Ik dacht iedere morgen: deze buikpijn betekend dat ik ongesteld moet worden...nu was ik al een week overtijd en had ik er genoeg van. Ben een test gaan halen en toch nog tot mijn grote verassing positief! Bij mijn zoontje duurde het 3,5 jaar dus was bang dat dat nu ook weer zo zou zijn. Wil heel graag blij zijn maar ben zo bang dat de buikpijn van afgelopen week een slecht teken is, dit heb ik bij mijn vorige zwangerschap niet gehad...Wat vinden jullie? Beter nog even naar de dokter volgende week? groetjes, Suus
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Wat betreft die buikpijn, ik kan niet zeggen óf het iets betekent, want het kan ook gewoon met je zwangerschap te maken hebben. Als je er toch mee zit, of gewoon zekerheid wilt, ga dan gewoon even bij je huisarts langs. Hij/Zij kan je hopelijk geruststellen. Ik hoop voor je dat de pijn snel verdwijnt.