Hoi ik ben dus nieuw. Ik ben 27 jaar en tja ik zou ook wel graag zwanger willen worden. Wie weet he....pff wat is een vrouwenlichaam soms wel lastig. Al die onzekerheden. Nouja hopelijk kan ik hier lekker meelezen en praten om de tijd naar mijn NOD te stillen. Liefs
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
haha . ik had het bericht gewoon gewijzigd. nu klopt er niets meer van als anderen lezen... ik vroeg hoe lang je al aan het proberen bent, maar kwam achter dat er gewoon onder 3e ronde stond. je bent pas onlangs aan het proberen wegens omstandigheden of zo?
daarvoor zat ik niet goed in mij vel. Ik dacht eerst die gekke pil eruit en dat minderde stemmingswisselingen. En nu na een lange honeymoon vakantie in java en bali te zijn geweest mag het van ons wel eens gebeuren
nou gelukkig gaat het dan toch beter met je dan. wat heerlijk zo een honeymoon. Gefeliciteerd met je huwelijk. Hopelijk komt er snelnieuwe leven in jullie leven!